;
coinex

قابلیت تصویر در تصویر واتساپ به نسخه اندروید هم اضافه می‌شود

قابلیت تصویر در تصویر واتساپ در نسخه iOS قابل استفاده است. این قابلیت قرار است به زودی به نسخه اندروید این پیام رسان هم اضافه شود.

به گزارش تکراتو، قابلیت جدید و جالب تصویر در تصویر به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب را بدون خروج از چت و باز کردن این اپلیکیشن‌ها در واتساپ تماشا کنند.

با این ویژگی جدید که به واتساپ اضافه شده می‌توان ویدیوها را در پنجره‌های شناور مشاهده کرد و در زمان مشاهده ویدیوها با دیگر کاربران چت کرد.

قابلیت تصویر در تصویر واتساپ در نسخه اندروید

واتساپ قابلیت PiP را به نسخه اندروید ۲.۱۸.۲۳۴ اضافه کرده است. اما برای اینکه بتوان به این قابلیت در این نسخه دسترسی داشت باید فعلا منتظر بود.

پس از انتشار این قابلیت به نظر می‌رسد که آیکون پخش در حالت بند انگشتی به ویدیو اضافه شود. در این حالت با کلیلک روی آن می‌توان یک ویدئو را در حالت تصویر در تصویر مشاهده نمود. البته این قابلیت در مورد استوری‌های اینستاگرام صدق نمی‌کند.

این اپلیکیشن سال گذشته پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر در مکالمات ویدیویی را به اندروید اوریو آورده بود. بدین صورت که کاربر می توانست در زمان مکالمه تصویر فرد مقابل را از حالت تمام صفحه خارج کند و به صورت بند انگشتی مشاهده کند.

اگرچه مسئولان واتساپ روی توسعه قابلیت‌های جدید نظیر پیش‌نمایش تصاویر در نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های ویدیویی گروهی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS  تمرکز کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که از سال آینده تبلیغات به این پیام رسان نیز اضافه شود.

 

منبع: phonearen

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر