;
coinex

تاریخ رونمایی از پیکسل 3 توسط گوگل مشخص شد

گوگل تاریخ رونمایی از پیکسل 3 را اعلام کرد. به نظر می‌رسد که اعلام زمان رونمایی از این پرچمدار جدید گوگل، ناخواسته و اتفاقی بوده باشد.

به گزارش تکراتو، یک آگهی تبلیغاتی جدید از سوی گوگل بر روی وب‌سایت Famebit قرار گرفته است. براساس این آگهی، به‌نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد پیکسل ۳ را در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲مهرماه) معرفی کند.


بیشتر بخوانید: گوشی‌های گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال چه ویژگی‌هایی دارند؟


تاریخ رونمایی از پیکسل 3 اعلام شد

ظاهرا گوگل برای تامین محتوای تبلیغاتی پرچمدار بعدی خود در کانادا، روی وبسایت Famebit پستی منتشر کرده است. گوگل در این پست تاریخ رونمایی از پیکسل 3 را اعلام کرده است. پیکسل ۳ قرار است در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲مهرماه) معرفی شود.

رونمایی از پیکسل 3

این تاریخ مشخص‌شده، با تاریخ‌هایی که پیش از این در مورد زمان رونمایی پیکسل ۳ مطرح شده بود، مطابقت دارد. با توجه به عملکرد و سوابق پیشین  Google، نباید انتظار داشت که پیکسل ۳ در همین تاریخ به بازار عرضه شود. در پست منتشر‌شده فقط تاریخ رونمایی مشخص است و از تاریخ عرضه‌‌ حرفی زده نشده است.

ممکن است تاریخ رونمایی پیکس ۳ نادرست باشد، البته احتمال دروغ بودن اطلاعات ضعیف است زیرا سابقه‌ی گوگل نشان داده که نزدیک به همین زمان، پرچمدار خود را رونمایی خواهد کرد.

فعلا دو ماه به تاریخ رونمایی از پیکسل 3 زمان باقی مانده و باید منتظر بود و دید که این خبر درست است یا نه!

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع:  ANDROIDPOLICE

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر