;
coinex

موبایل کمک : بهترین مرجع تعمیرات اپل و ترمیم موبایل

موبایل کمک یکی از بهترین مراجع تعمیر محصولات اپل و ترمیم موبایل شرکت موبایل کمک است که در ادامه به معرفی و بررسی قابلیت‌ها و سرویس‌های آن خواهیم پرداخت.

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که آیا به واقع نمایندگی اپل در تهران وجود دارد؟ متاسفانه خیلی از مراکز تعمیر گوشی بنا به دلایل مختلف مدعی می‌شوند که نمایندگی اپل در تهران هستند، اما واقعیت قضیه این است که اپل هیچ نمایندگی رسمی در ایران برای انجام تعمیرات موبایل یا حتی تامین قطعات و خدمات پس از فروش ندارد! این مسئله سبب می‌شود تا کاربران آیفون های اپل برای انتخاب بهترین مرجع تعمیرات اپل و ترمیم موبایل آیفون دچار مشکل شوند و بر سر چند راهی گمراه کننده‌ای قرار گیرند!

تعمیرات اپل و ترمیم موبایل آیفون به هیچ عنوان ساده و آسان نخواهد بود! گجت هایی که توسط شرکت اپل طراحی و تولید می‌شوند عموما پیچیدگی های زیادی دارند و هر فرد کم تجربه‌ای قادر به تعمیر آن ها نخواهد بود. برای تعمیر و ترمیم موبایل های اپل باید با دقت پیش رفت و ابتدا اطلاعات لازم را برای انجام تعمیر مورد نیاز کسب کرد، در غیر این صورت ممکن است نه تنها قادر به تعمیر قطعه اصلی آیفون نشوید، بلکه به سایر قطعات سالم گوشی هم آسیب برسانید! بنابراین اگر از آیفون ها یا سایر محصولات برند اپل مثل مک بوک، آیپد و غیره استفاده می‌کنید به هیچ وجه به شعارهای مراکزی که مدعی هستند نمایندگی اپل در تهران خواهند بود اطمینان نکنید و به دنبال مرجعی باشید که صادقانه و با بهترین کیفیت ممکن تعمیرات اپل و ترمیم موبایل آیفون را برایتان انجام دهد.

موبایل کمک ؛ یکی از بهترین مراجع تعمیرات محصولات اپل

یکی از بهترین مراجع تعمیرات اپل و ترمیم موبایل آیفون شرکت موبایل کمک است. موبایل کمک (https://mobilekomak.com) اولین ارائه دهنده سرویس تعمیر گوشی با قابلیت ثبت سفارش آنلاین در کشور محسوب می‌شود و از تعمیر تمام برندهای تلفن همراه از جمله اپل پشتیبانی می‌کند. کارشناسان تعمیر موبایل کمک افراد بسیار خبره و با تجربه‌ای هستند که سال هاست در حوزه تعمیر گوشی های موبایل فعالیت دارند و برای انتخاب به عنوان کارشناس تعمیر در شرکت موبایل کمک از فیلترهای پیچیده‌ای عبور کرده و دوره‌های ترمیم موبایل ویژه‌ای را هم پشت سر گذاشته‌اند. بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده تعمیرات اپل و ترمیم موبایل آیفون را به متخصصین موبایل کمک واگذار کنید.

خدمات

برای استفاده از خدمات تعمیر موبایل کمک هیچ نیازی به خروج از منزل و مراجعه حضوری وجود ندارد. بدین منظور کافیست وارد سایت موبایل کمک شوید و سفارش تعمیر مورد نظرتان را به ثبت برسانید یا با شماره های 02122647564 و 02175147000 تماس حاصل نمایید و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش مراحل زیر انجام می‌شوند:

  • اعزام کارشناس به محل: در این مرحله کارشناس موبایل کمک به آدرس شما اعزام خواهد شد.
  • تعمیر آیفون در محل یا ارجاع به شرکت: کارشناس موبایل کمک در این مرحله گوشی آیفون یا هر مدل دیگر گوشی شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت امکان تعمیرات لازم را در همانجا تکمیل خواهد کرد. اما اگر بنا به هر دلیل تعمیرات اپل و ترمیم موبایل آیفون در محل امکانپذیر نباشد، کارشناس موبایل کمک آیفون شما را به شرکت ارجاع می‌دهد.
  • تحویل آیفون به مشتری: اگر تعمیر آیفون در محل قابل انجام بوده باشد، کارشناس ما گوشی را با ضمانت در اختیارتان قرار می‌‌دهد، اما اگر گوشی برای تعمیر به شرکت عودت داده شده باشد، پس از انجام تعمیرات لازم با پیک موتوری رایگان موبایل کمک به آدرس مشتری ارسال خواهد شد و درب منزل وی به او تحویل داده می‌شود.

لازم به اشاره است که کل پروسه تعمیرات اپل و ترمیم موبایل آیفون با استفاده از سرویس موبایل کمک مابین 2 الی 5 ساعت زمان می‌برد، بنابراین با خدمات موبایل کمک می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات اپل و ترمیم موبایل آیفون را انجام دهید. زمانی که از خدمات این شرکت استفاده می‌کنید از مزیت های خاصی بهره‌مند می‌شوید که در صورت مراجعه به مراکز تعمیر موبایل دیگر از آن ها بهره‌مند نخواهید شد. برخی از اصلی ترین این مزیت ها به شرح زیر هستند:

موبایل کمک : بهترین مرجع تعمیرات اپل و ترمیم موبایل

  • عدم نیاز به مراجعه حضوری:

یکی از اصلی ترین مزیت های سرویس موبایل کمک این است که با استفاده از آن دیگر نیازی به خروج از منزل و مراجعه حضوری به مراکز تعمیر موبایل نخواهید داشت و می‌توانید سفارش مورد نیازتان را به صورت آنلاین و از پشت کامپیوتر یا با برقراری یک تماس تلفنی کوتاه به ثبت برسانید.

  • سرعت بالا:

عموما از زمان ثبت سفارش تعمیر گوشی در سایت موبایل کمک تا زمان تحویل گوشی به مشتری چیزی مابین 2 الی 5 ساعت زمان صرف می‌شود که مدت زمان بسیار کوتاهی خواهد بود. بنابراین با استفاده از سرویس موبایل کمک در سریع‌ترین زمان ممکن قادر به انجام تعمیرات اپل و ترمیم موبایل آیفون خواهید بود.

  • بهره‌مند شدن از ضمانت:

موبایل کمک تمام تعمیراتی که بر روی گوشی مشتریان گرامی انجام می‌شود را ضمانت می‌کند. بنابراین بدین صورت خیال شما از بابت کیفیت تعمیر انجام شده راحت خواهد بود.

  • بهره‌گیری از قطعات اورجینال:

موبایل کمک علاوه بر ارائه سرویس آنلاین تعمیر گوشی، به عنوان یک تامین و عرضه کننده قطعات اورجینال گوشی های موبایل هم فعالیت دارد. قطعاتی که تعمیرکاران این شرکت در گوشی مشتریان گرامی از آن ها استفاده می‌کنند کاملا اورجینال، اصل و درجه یک هستند.

  • قیمت مناسب و مشخص:

برخلاف بازار آزاد، قیمت تمام تعمیراتی که از سوی موبایل کمک بر روی گوشی مشتریان عزیز انجام می‌گیرد کاملا مشخص و مقرون به صرفه هستند. بنابراین مشتریان گرامی از نظر قیمت هم می‌توانند آسوده خاطر باشند.

بنابراین فراموش نکنید که استفاده از عبارت “نمایندگی اپل در تهران” فقط یک شعار است و این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد و اپل در ایران هیچ نمایندگی رسمی نخواهد داشت. برای تعمیرات اپل و ترمیم موبایل های آیفون خود می‌توانید از سرویس پرسرعت و با ضمانت موبایل کمک استفاده به عمل آورید. برای کسب راهنمایی بیشتر و مشاوره با شماره های 02122647564 و 02175147000 تماس حاصل نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی./

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من گوشیمو دادم باتریشو عوض کنن چند ماه بیشتر کارنکرد با اینهمه تبلیغ به جا تبلیغ کالای اصل بزارید باتری تغلبی گذاشتن کی میخاست متوجه بشه ؟؟؟

    پاسخ