;
coinex

600 هزار گوشی ترخیص شده از گمرک وارد بازار می‌شوند

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی خبر از ورود 600 هزار گوشی ترخیص شده به بازار داد. این گوشی‌ها تغییر قیمت‌ها و وضعیت بازار را باعث می‌شوند.

به گزارش تکراتو، مهدی محبی در مورد واکنش بازار گوشی تلفن همراه به اعلام بسته جدید ارزی دولت و کاهش نرخ دلار، اعلام کرد که بازار تلفن همراه از نظر قیمتی فعلا تغییری نکرده و منتظر ورود گوشی است.


بیشتر بخوانید: شرکت های وارد کننده تلفن همراه ۴۵ میلیارد تومان تخلف کرده‌اند!


ورود 600 هزار گوشی ترخیص شده از گمرک به بازار

محبی اعلام کرد که براساس وعده مسئولان دولتی، قرار است ۱۱۰ هزار گوشی که پیش از این توقیف شده بودند، به بازار عرضه شوند. وی ادامه داد که قرار است ۶۰۰ هزار گوشی دیگر نیز که به تازگی از گمرک ترخیص شده‌اند، وارد بازار شوند.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و گوشی تلفن همراه افزود که این تعداد گوشی‌ها هنوز اجازه فروش پیدا نکرده‌اند اما اگر مجوز توزیع دریافت کنند و عرضه شوند، می‌توانند بر قیمت گوشی‌های موجود در بازار تاثیر بگذارند.


بیشتر بخوانید: قیمت گوشی در بازار ایران بالا می‌رود؛ دلار ۴۴۰۰ تومانی به واردات موبایل اختصاص نخواهد یافت


محبی در ادامه تاکید کرد که دولت باید برای ساماندهی بازار گوشی موبایل بر فروش گوشی‌ها با ارز ۴۲۰۰ تومانی نظارت داشته باشد. محبی گفت که حتی با عرضه ۶۰۰ هزار گوشی در بازار، بازهم این بخش دچار کمبود کالا است و باید اجازه واردات گوشی به واردکنندگان داده شود.

وی در پایان نظارت بر فروش گوشی‌ها با نرخ دلار ۴۲۰۰ تومانی را بسیار با اهمیت دانست.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر