;
coinex

ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ سامسونگ رسما معرفی شد

سورپرایز مراسم معرفی گلکسی نوت 9 رونمایی از ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ سامسونگ بود در ادامه با تکراتو همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این محصول را با شما در میان بگذاریم.

معرفی گلکسی واچ جدید سامسونگ خلاصه اما تاثیرگذار بود. ویژگی‌ها و امکاناتی که پیش از این در Gear S3 و Gear Sport سامسونگ دیده بودیم از جمله لبه‌ی چرخان و نمایشگر آمولد نیز در گلکسی واچ جدید سامسونگ نیز حضور دارند. طراحی این ساعت هوشمند تازه‌ی سامسونگ نیز به روز شده و در دو اندازه‌ی مختلف 46 و 42 میلی‌متری و در رنگ‌ جدید رز گلد به دست مشتریان خواهد رسید تا علاوه بر آقایان، باب سلیقه‌ی بانوان نیز باشد. ضمنا مقاومت درجه‌ی نظامی نیز به گلکسی واچ جدید افزوده شده و تا 50 متر زیر آب مقاومت خواهد داشت، بنابراین با خیال راحت می‌توانید از این ساعت در زیر آب استفاده کنید.

گلکسی واچ سامسونگ

نسخه‌ی 42 میلی‌متری گلکسی واچ به  یک نمایشگر آمولد 1.2 اینچی و نسخه‌ی 46 میلی‌متری این ساعت هوشمند به یک نمایشگر 1.3 اینچی مجهز خواهد شد. صفحه نمایش هر دو نسخه با شیشه‌ی مقاوم و جدید گوریلا گلس DX محافظت می‌شوند و قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز به در این محصولات وجود خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی واچ جدید قابلیت پشتیبانی از سیم کارت LTE نیز دارد و به شما دسترسی همیشگی اینترنت را هدیه خواهد داد؛ به بیان دیگر این محصول به تنهایی یک گوشی هوشمند فوق کوچک است. پردازنده‌ی این ساعت نیز بهینه‌تر شده تا عمر باتری گلکسی واچ به چند روز افزایش پیدا کند.

طراحی جدید گلکسی واچ

سیستم عامل ساعت هوشمند جدید سامسونگ نیز همچنان تایزن بوده که پیش از این عملکرد بسیار خوبی داشته است. ضمنا گلکسی واچ می‌تواند سطح استرس کاربر را اندازه‌گیری کند و در صورت لزوم این ساعت به شما یادآوری می‌کند که نفس عمیق بکشید. گلکسی واچ در تاریخ 24 آگوست همراه با گلکسی نوت 9 در آمریکا راهی بازار خواهد شد و در 14 سپتامبر به سایر کشورها خواهد رسید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر