;
coinex

همراه اول در تولد 24 سالگی خود هدیه می‌دهد؛ 100 گیگابایت اینترنت رایگان !

همراه اول در تولد 24 سالگی خود هدیه می‌دهد. این اپراتور 100 گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

به گزارش تکراتو، همراه اول به مناسبت ۲۴ سالگی تلفن همراه در ایران تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت به مشترکان خود هدیه می‌دهد. این هدیه برای مشترکان دائمی و اعتباری است و در ۷ سطح متفاوت، بسته دیتای یک روزه از ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت برای مشترکان فعال می‌شود.


بیشتر بخوانید: ۲۴ سال از عرضه اولین تلفن همراه در ایران گذشت


طرح اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت 24 سالگی

طرح اینترنت رایگان همراه اول، از ۱۹ مرداد تا پایان ۲۶ مرداد ۹۷ به مدت یک هفته اجرا می‌شود. برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری، پس از ثبت‌نام، یکی از ۷ بسته در نظر گرفته شده و به صورت تصادفی فعال می‌شوند. مشترک، تنها یک روز (از ساعت ۵ صبح تا ۱۹ عصر) فرصت دارد از بسته دیتای هدیه خود استفاده نماید.

مشترکین همراه اول می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده، از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۲۴*۹۷* به‌صورت رایگان در این طرح ثبت‌نام کرده و از هدیه اپراتور اول که به‌صورت رندوم برای مشترکان فعال می‌شود، بهره‌مند شوند. هر زمان که کد دستوری توسط مشترک شماره‌گیری شود، بسته در اولین ۵ صبح پس از شماره‌گیری برای مشترک فعال می‌شود.


بیشتر بخوانید: همراه اول در جشن ۲۴ سالگی به نوسازی مدارس مناطق زلزله زده می‌پردازد


ثبت‌نام و دریافت این هدیه تنها برای یک بار و فقط در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۶ مرداد ماه امکان‌پذیر بوده و مهلت استفاده از آن از زمان فعالسازی تا پایان همان روز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به پرتال همراه اول مراجعه کنید.

.

منبع: mci

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر