;
coinex

طراحی وان پلاس 6 تی از یک گوشی تمام عیار خبر می‌دهد [تماشا کنید]

وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) پرچمدار بعدی کمپانی وان پلاس است که احتمالا در اواخر سال 2018 میلادی معرفی خواهد شد. در حال حاضر با انتشار یک ویدیوی جدید، طراحی این دستگاه در یک طرح مفهومی خودنمایی می‌کند.

طراحی وان پلاس 6 تی که توسط یکی از کانال‌های یوتیوب به نام Waqar Khan در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که طراحی خاص خود را دارد. اگرچه طراحی کلی آن با وجود ناچ و نمایشگر تقریبا بدون حاشیه آن چیزی شبیه به پرچمداران فعلی است، اما دو نکته در طراحی این کانسپت جلب توجه می‌کند.

طراحی وان پلاس 6 تی

اول آنکه ناچ نمایشگر بسیار کوچک بوده و اگر وان پلاس واقعا قصد داشته باشد که چنین طراحی برای پرچمدار بعدی خود برگزیند، احتمالا از یک سنسور دوربین سلفی در آن استفاده خواهد کرد. خروجی صدا نیز در بالای سنسور دوربین سلفی و در همین قسمت قرار گرفته است.

مورد بعدی وجود سه سنسور دوربین در پنل پشتی آن است. در واقع یک ماژول دوربین دوگانه دیده می‌شود که در زیر آن سنسور سومی نیز قرار گرفته است.

بر اساس ویدیوی منتشر شده، سنسور اثر انگشت در درون صفحه نمایش آن قرار گرفته است و حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر دیده می‌‍شود. طراحی وان پلاس 6 تی در این ویدیو، ترکیبی از فلز و شیشه است. قاب پشتی آن براق بوده، در اطراف دارای انحنای ملایمی است و در رنگ‌های مشکی نقره‌ای و قرمز خودنمایی می‌کند.

چیزی درباره دوربین سه گانه این دستگاه گفته نشده است، اما این دوربین می‌تواند ترکیبی از یک سنسور مونوکروم، یک سنسور تله فوتو و یک سنسور رنگی معمولی RGB است.

هنوز جزئیاتی زیادی درباره وان پلاس 6T منتشر نشده است، اما مطئنا با رسیدن به انتهای سال جاری میلادی و نزدیک شدن به زمان معرفی آن، اطلاعات بیشتری در دسترس ما قرار خواهد گرفت.

اکنون از شما دعوت می‌کنیم که کانسپت وان پلاس 6 تی را ببینید و از طراحی احتمالی آن لذت ببرید.

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)