;
coinex

انتشار گزارش وضعیت تولیدات خودروسازان کشور؛ کاهش تولید خودروهای سواری

گزارش وضعیت تولیدات خودروسازان کشور منتشر شد. براساس این گزارش در تیرماه سال جاری، میانگین تولید خودروی سواری 23 درصد کاهش یافته است.

به گزارش تکراتو، بررسی جدیدترین آمار تولید خودرو نشان می‌دهد که تولید خودرو در کشور در تیرماه سال جاری کاهش یافته است. در این مدت تولید انواع سواری از ۱۲۰ هزار و ۵۹۹ دستگاه در تیر ماه سال گذشته به ۹۲ هزار و ۹۱۲ دستگاه رسیده است.


بیشتر بخوانید: رفع کسری قطعات خودروسازان تا نیمه شهریور؛ ادامه‌ی تولید محصولات


گزارش وضعیت تولیدات خودروسازان کشور

در تیر ماه سال جاری تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو نزولی بوده و از ۵۹ هزار و ۹۳۱ دستگاه در تیر ماه ۱۳۹۶ به ۳۸ هزار و ۴۹۶ دستگاه کاهش یافت. در گروه خودروسازی سایپا نیز تولید سواری کاهش یافته و از ۵۱ هزار و ۵۵۸ دستگاه در تیر ماه سال گذشته به ۴۰ هزار و ۲۸۴ دستگاه رسید.


بیشتر بخوانید: مشکلات تولید خودرو و قطعه بعد از نوسانات نرخ ارز


در این مدت تولید انواع سواری در شرکت کارمانیا نیز با کاهش همراه بود و از ۱۹۵ دستگاه در تیر ماه ۱۳۹۶ به ۱۶۷ دستگاه کاهش یافت. برخلاف شرکت‌های یاد شده، تولید انواع سواری در باقی خودروسازان داخلی با افزایش همراه بوده است.

تیر ماه امسال تولید انواع سواری در خودروسازان بم صعودی بوده و از صفر دستگاه در تیر ماه سال گذشته به ۲۶۲ دستگاه افزایش یافت. تولید این محصولات در خودروسازی مدیران نیز با افزایش همراه بوده و از ۶۲۳۲ دستگاه در تیر ماه ۱۳۹۶ به ۶۳۰۸ دستگاه رسید.

تولید انواع سواری در گروه خودروسازی بهمن نیز صعودی بود و از ۴۶۰ دستگاه در تیر ماه سال گذشته به ۱۰۹۵ دستگاه افزایش یافت. در گروه خودروسازی کرمان موتور نیز تولید خودروی سواری افزایش یافته و از ۲۱۸۳ دستگاه در تیرماه ۱۳۹۶ به ۵۰۵۷ دستگاه رسیده است.

در تیرماه امسال در صنعت خودرو آذربایجان نیز، تولید انواع سواری افزایش یافته و از ۴۰ دستگاه در تیر ماه سال گذشته به ۱۲۴۳ دستگاه رسید.

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر