;
coinex

وزیر ارتباطات امنیت هاتگرام و تلگرام طلایی را تایید نکرد!

امنیت هاتگرام و تلگرام طلایی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حتی وزیر ارتباطات هم امنیت این دو پیام رسان به اصطلاح ایرانی را تایید نکرد.

به گزارش تکراتو، دو پیام رسان هاتگرام و تلگرام طلایی بعد از فیلترشدن تلگرام مورد توجه کاربران قرار گرفتند. البته بعد از فیلترینگ تعدادی از نسخه‌های غیررسمی تلگرام هم فیلتر شدند اما این دو همچنان در کشور به راه خود ادامه می‌دهند.

پیش از این گفته شد که این دو پیام رسان متعلق به ایران هستند و علت عدم فیلترینگ این دو نیز همین موضوع است. حتی گفته شد که سرورهایی که به آنها اختصاص داده شده در ساختمان وزارت ارتباطات هستند که البته وزیر ارتباطات آن را رد کرد و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.


بیشتر بخوانید: جدال بر سر محل سرورهای تلگرام طلایی و هاتگرام ؛ واکنش تند وزیر ارتباطات به سردار جلالی


اکنون نیز وزیر ارتباطات امنیت هاتگرام و تلگرام طلایی را تایید نکرده است.

امنیت هاتگرام و تلگرام طلایی

آذری جهرمی امنیت تلگرام‌های ایرانی را تأیید نکرد. وی در ادامه اعلام نمود که تاکنون از هاتگرام و تلگرام طلایی حمایتی صورت نگرفته است. به گفته وی در دی ماه سال گذشته این مسئله پیگری شده و حتی درباره حریم خصوصی نیز به افراد تذکر داده شده است.

پیش از این هم اخباری در مورد فیلترینگ این دو پیام رسان مطرح بود و گفته شد که تا 15 شهریور فیلتر خواهند شد. وزیر در ادامه در مورد فیلترینگ هاتگرام و تلگرام طلایی هم سخن گفت و اعلام کرد که آنها تصمیم گیرنده نیستند.

وزیر ارتباطات در ادامه اعلام کرد که باید در استفاده از آنها دقت کرد زیرا هنوز گزارش مستندی در مورد امنیت آنها در دست نیست.

 

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: donya-e-eqtesad

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر