;
coinex

بهترین نمایشگر گوشی ؛ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 رکوردها را جابجا کرد

عنوان بهترین نمایشگر گوشی اکنون در اختیار صفحه نمایش گلکسی نوت 9 سامسونگ است. این اعتباری است که دیسپلی‌میت آن را برای نمایشگر نوت 9 به ارمغان آورده است. شهرت سامسونگ در ساختن بزرگترین نمایشگرهای اولد جهان غیرقابل انکار است، اما این تنها افتخار برای غول تکنولوژی کره‌ای نیست. به تازگی نمایشگر گلکسی نوت 9 سامسونگ توسط DisplayMate محک خورده و نتیجه نهایی اعلام شده نشان می‌دهد که این دستگاه بهترین صفحه نمایش گوشی جهان را در اختیار دارد.

بهترین نمایشگر گوشی در اختیار گلکسی نوت 9

دیسپلی میت (DisplayMate) یک استاندارد صنعتی برای ارزیابی و مقایسه پنل‌های نمایشگر است. این تیم اخیرا اعلام کرده که صفحه نمایش گلکسی نوت 9 با شکستن رکوردهای متعدد توانسته است که رتبه +A را بدست آورد، بالاترین درجه‌ای که باعث می‌شود پنل این دستگاه را در جایگاه بهترین نمایشگر گوشی جهان قرار دهد.

دیسپلی‌میت درباره نمایشگر نوت 9 می‌گوید که “بیشترین دقت رنگ نمایشگری است که ما تاکنون اندازه گیری کرده‌ایم و خروجی تصاویر آن نیز از نظر بصری کاملا با واقعیت منطبق است.”

این تیم همچنین به این نکته اشاره می‌کند که بیشترین حالت روشنایی نمایشگر این دستگاه، 27 درصد و کنتراست رنگی آن نیز 32 درصد نسبت به مدل نوت 8 افزایش یافته است. همچنین بیشترین روشنایی نمایشگر در حالت انتخاب خودکار به 1050 نیت می‌رسد.

نمایشگر گلکسی نوت 9 در شدت و دقت رنگ نیز رکورد جدیدی از خود به جای گذاشته است. به این معنی که بیشترین حالت روشنایی با تغییر زوایای دید کاربر به نمایشگر نیز تغییر چندانی نخواهد داشت و کیفیت خروجی تصاویر تقریبا در هر زاویه‌ای که به صفحه ئنمایش نوت 9 نگاه کنید ثابت خواهد بود.

از سوی دیگر، اگرچه بازتاب نمایشگر نوت 9 امتیاز 4.4 را بدست آورده و دقیقا مطابق با امتیاز کسب شده توسط نوت 8 در این بخش است، اما دیسپلی میت می‌گوید که این پایین ترین حدی است که توسط این تیم برای نمایشگر یک گوشی هوشمند اندازه گیری شده است.

در پایان تیم DisplayMate یادآوری می‌کند که:

صفحه نمایش گلکسی نوت 9 کارآمدترین و بهترین نمایشگر گوشی هوشمندی است که تاکنون در آزمایشگاه‌های ما تست شده است.

اگر چه سامسونگ با معرفی نوت 9 خلاقیت‌های خاصی در طراحی نسل جدید سری نوت به نمایش نگذاشته است -این موضوع حتی دستمایه هواوی برای تمسخر سامسونگ شد و با انتشار توییتی آن را نشان داد- اما ویژگی‌های جدید قلم اس پن و البته نمایشگر نوت 9 می‌تواند تا حدود بسیار زیادی کاربران را برای خرید این فبلت جدید راضی کند.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

تماشا کنید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر