;
coinex

سلامتی بیشتر کاربران با گجت های هوشمند اپل

گجت های هوشمند اپل جدیدا سعی دارند به بررسی وضعیت سلامتی کاربران بپردازند. این کمپانی در تلاش است گامی بزرگ در عرصه پزشکی بردارد.

به گزارش تکراتو، شرکت اپل قصد دارد تا به طراحی، تولید و توسعه یک سری جدید از تراشه‌های پردازنده بپردازد. این کمپانی در تلاش است تا با تولید گجت‌های پوشیدنی هوشمند نظیر ساعت اپل واچ و همچنین دستبندهای هوشمند اپل، گام بزرگی در عرصه پزشکی، سلامت و بهداشت کاربران اینترنتی بردارد.

سلامتی کاربران با گجت های هوشمند اپل

در یک سال اخیر، گزارش‌های بسیاری مبنی بر عملکرد موفقیت‌آمیز گجت‌های هوشمند نظیر ساعت اپل واچ منتشر شده است که دیابت، قند خون، فشار خون و سایر بیماری‌های قلبی کاربران را تشخیص داده و از بروز برخی از بیماری‌هایی که ممکن است سلامتی فرد را به مخاطره بیندازد، جلوگیری کرده است.

اکنون نیز اپل می‌خواهد خود را به پلی میان صنعت تولید دستگاه‌های الکترونیکی و دنیای پزشکی تبدیل کند. اپل قصد دارد به‌طور روزانه به بررسی عملکرد و وضعیت سلامتی افراد و کاربرانی که علاقه چندانی به چکاپ‌های مداوم و مراجعه به پزشک ندارند، بپردازند.

گجت های هوشمند اپل می‌توانند از بروز بیماری‌های خطرناکی نظیر فشار خون، قند خون، تپش ناگهانی و افزایش ضربان قلب و غیره جلوگیری کنند و تضمینی برای سلامتی کاربران باشند.

در این راستا اپل می‌خواهد علاوه بر تولید تراشه‌های پردازنده مخصوص، حسگرهای فوق پیشرفته‌ای که از فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بهره‌ می‌برند را در این گجت‌های هوشمند استفاده کند تا بتواند گزارش دقیقی از وضعیت سلامتی کاربران را ارائه دهد.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر