;
coinex

افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی تا ۵ برابر

ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی  قرار است تا 5 برابر افزایش یابد. مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت خبر از توسعه و افزایش ظرفیت اینترنت داد.

به گزارش تکراتو، صادق عباسی شاهکوه اعلام کرده که ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی کشور افزایش خواهد یافت. وی در ادامه به پایداری شبکه زیرساخت ارتباطی کشور و ارائه خدمات به اپراتورهای ارتباطی اشاره کرد و تاکید کرد که موضوع توسعه زیرساخت‌های ارتباطی همچنان در دست پیگیری است و قرار است در هفته دولت یکی از مهمترین پروژه‌های این بخش به بهره برداری برسد.

افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی

شاهکوه در ادامه صحبت‌هایش در مورد ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی اعلام کرد که در این پروژه سعی شده تا ظرفیت پهنای باند شبکه IP داخلی ارتقا و سرویس و محتوا بر بستر شبکه داخلی کشور نیز توسعه یابد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه گفت که اوایل شهریورماه و همزمان با هفته دولت از پروژه توسعه شبکه داخلی بهره برداری خواهد شد که این پروژه ظرفیت دسترسی اپراتورها به زیرساخت‌های ارتباطی را افزایش خواهد داد.

برمبنای آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات، ظرفیت شبکه IP کشور تا پایان سال ۹۶ حدود ۶ هزار و ۹۶۸ گیگابیت بر ثانیه بوده که اکنون قرار است افزایش چشمگیری داشته باشد.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر