;
coinex

ساندبارهای پریمیوم سامسونگ با همکاری شرکت هارمان کاردون معرفی شدند

بنابر اخبار منتشر شده، سامسونگ در همکاری با برند معتبر هارمان کاردون (Harman Kardon) در حوزه محصولات صوتی، دو نمونه از ساندبارهای پریمیوم خود را عرضه نموده است.

سامسونگ در سال ۲۰۱۷ شرکت هارمان را خریداری کرد و از آن زمان تا کنون این دو شرکت روی محصولات موبایلی مانند هدفون‌های AKG فعالیت می‌کنند که همراه با گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ عرضه می‌شوند. همکاری این دو شرکت همچنین شامل ارائه راهکارهای حرفه‌ای برای سینما‌ها تحت برند JBL می‌شود.

ساندبارهای پریمیوم سامسونگ با همکاری شرکت هارمان کاردون معرفی شدند

این ساندبارهای پریمیوم سامسونگ جدید که در دو سری ۸ و ۹ عرضه خواهند شد اولین همکاری جدی این شرکت کره‌ای و هارمان کاردون برای ورود به حوزه ساندبارهای بالارده محسوب می‌شود. این دو محصول همچنین مجهز به فناوری DTS:X و Dolby Atmos هستند که صدایی کاملا فراگیر و سه بعدی را به کاربران عرضه می‌کند.

معاون مدیر نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید «همکاری ما با هارمان کاردون، یک قدم بزرگ رو به جلو است زیرا ما تلاش می‌کنیم مرزهای صدا و طراحی برتر را برای کاربران خودمان جابجا کنیم. فناوری‌ها و طراحی برتر محصولات تصویری سامسونگ در کنار کیفیت صدای عالی محصولات هارمان کاردون می‌تواند ترکیب فوق‌العاده‌ای برای کاربران‌مان باشد».

ساندبارهای پریمیوم سامسونگ و هارمان کاردون

با توجه به استفاده از فناوری‌های DTS:X و Dolby Atmos، ساندبارهای جدید حس حضور در یک سالن سینما را به کاربر منتقل می‌کنند. این ساندبارها همچنین دارای بلندگوهایی در کناره‌ها و قسمت بالایی هستند که صدا را در اطراف و بالای سر کاربران بصورت طبیعی پخش می‌کند. همچنین ساندبار سری ۹ بصورت اخص دارای یک واحد اصلی، چهار اسپیکر و دو اسپیکر بی‌سیم کناری است که تجربه‌ای باورنکردنی از صدای فراگیر را به شما منتقل می‌کند.

کانال‌های ۷.۱.۴ روی این ساندبارها در حال حاضر بیشترین تعداد کانال‌های موجود روی یک ساندبار است. مدل سری ۹ همچنین دارای یک ساب‌ووفر بی‌سیم و یک بلندگوی پشتی بی‌سیم است که بهترین تجربه صوتی ممکن را در اختیارتان قرار می‌دهد. مدل سری ۸ در واقع نسخه‌ای ساده‌تر از مدل سری ۹ با ۵.۱.۲ کانال خروجی و یک واحد ووفر و بلند است.

ساندبارهای پریمیوم سامسونگ با همکاری شرکت هارمان کاردون معرفی شدند

مدیر محصولات صوتی هارمان می‌گوید «سامسونگ پیشتاز صنعت ساندبار در جهان است و ما بسیار مفتخریم که آنها هارمان را برای تقویت کیفیت صدا و حضور در روند توسعه ساندبارهای بالارده خود انتخاب کردند. همکاری با سامسونگ در مقام تحسین ‌شده‌ترین برند جهان می‌تواند جذابیت و حضور هارمان کاردون را تقویت کرده و به توسعه فعالیت‌های ما در حوزه محصولات صوتی خودرو و موارد دیگر کمک کند. معرفی ساندبارهای بالارده با برند مشترک سامسونگ هارمان کاردون در واقع موفقیتی برای سامسونگ، هارمان و مصرف کنندگان است که اکنون می‌توانند بهترین کیفیت تصویر، صدا و طراحی را با هم و در یک مجموعه در اختیار داشته باشند».

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر