;
coinex

عرضه اپل واچ 4 در شش مدل مختلف؛ استفاده از سیستم عامل اختصاصی اپل

براساس گزارش‌هایی که منتشر شده است، قرار است اپل واچ 4 در شش مدل مختلف و با سیستم عامل اختصاصی اپل عرضه شود.

به گزارش تکراتو، اپل واچ سری 4 در ۶ مدل مختلف عرضه خواهد شد. این ساعت همچنین از نسخه‌ی به روز رسانی شده‌ی سیستم عامل اختصاصی اپل یعنی watchOS 5  بهره خواهد برد.

عرضه اپل واچ 4 در شش مدل مختلف

این شش مدل مختلف اپل واچ 4 که عرضه خواهند شد  دارای نام‌های رمزی A1977, A1978, A1975, A1976, A2007 و A2008 هستند. این گجت‌ها در قسمت توضیحات دیتابیس اوراسیا دیوایس‌های الکترونیکی پوشیدنی شخصی نامیده شده‌اند.

عرضه اپل واچ 4 در شش مدل مختلف

دیتابیس اوراسیا اطلاعات زیادی از گجت‌های اپل پیش از معرفی رسمی آنها لو می‌دهد به همین دلیل احتمالاً این بار هم این اطلاعات ارائه شده صحیح هستند.

این امکان وجود دارد که اپل مانند سری‌های قبلی ساعت‌های هوشمند خود، اپل واچ 4 را در دو اندازه‌ی مختلف عرضه نماید. حال با در نظر گرفتن این مسئله و ثبت شدن ۶ مدل مختلف، احتمالاً سه مدل گوناگون از هر سایز اپل واچ عرضه خواهد شد.

ممکن است اندازه‌‌های این سری نیز ۳۸ و ۴۲ میلیمتری باشند اما سازندگان خود قصد دارند از حاشیه‌های نازکتری استفاده کنند زیرا در این حالت اندازه‌ی نمایشگر نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل بزرگتر خواهد بود.

براساس شایعاتی مختلفی که در مورد اپل واچ 4 وجود دارد، ممکن است  ساعت‌های هوشمند بعدی اپل از طراحی جدید و متفاوت‌تری نسبت به اپل واچ‌های قدیمی بهره ببرند. همچنین اعلام شده که این کمپانی در نظر دارد در اپل واچ‌ بعدی خود، از کلید‌های لمسی استفاده کند.

قابلیت‌های مختلفی که در ادامه اعلام می‌شوند می‌توانند اپل واچ 4 را به مناسب‌ترین گزینه برای طرافداران این ساعت‌ها تبدیل کند:

  • رقابت
  • واکی – تاکی
  • حالت‌های تمرینی بیشتر
  • ارتقای کارآیی سیری

.

منبع: 9to5mac

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر