;
coinex

بررسی اپلیکیشن کنکوراطور ؛ اپلیکیشن کنکور نظام جدید به همراه لینک دانلود

اپلیکیشن کنکوراطور (Konkoorator) یک اپلیکیشن موبایلی است که برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور طراحی شده تا یادگیری دروس، آزمون دادن و مشاهده فیلم‌های آموزشی را تسهیل کند. در این نوشتار، چگونگی دانلود و بررسی اپلیکیشن کنکوراطور را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم.

یادگیری، تست زدن و آزمون دادن برای سطح کنکور در این یکی دو دهه گذشته در کشور به هیچ عنوان رنگ و بوی فعالیت علمی ندارد و بیشتر به یک کسب و کار پربازده برای موسسات آموزشی و انتشارات‌ها تبدیل شده است. از تبلیغات مختلف تلویزیونی کتاب‌های کمک آموزشی و آزمون‌های موسساتی نظیر قلم‌چی و گاج گرفته تا حتی دلالان و کلاه‌بردارانی که تنها با هدف خالی کردن جیب از راه تبلیغات گوناگون و شعارهای عجیب و غریب به سراغ داوطلبین کنکور می‌روند.

بازار ِ کلاس‌های کنکور و اساتید مطرح کنکوری کشور نیز که دیگر نیازی به توضیح ندارند. چیزی که در میان همهمه این دکان‌های آموزشی گم شده است، نگاه و روش علمی و آموزش صحیح به دانش‌آموزان است.


بیشتر بخوانید : مافیای کنکور ایران ؛ آیا می‌توان کنکور را حذف کرد؟


داوطلبان کنکور عمدتا با این توجیه که “یک سال درس بخوان، یک عمر راحت زندگی کن” به دنبال کم‌زحمت‌ترین و سریع‌ترین راه برای گذر از سد کنکور و رسیدن به آرمان رشته‌های به اصلاح “درجه یک” هستند. تفکراتی که به سختی بتوان در اذهانِ دانش‌آموزان سایر کشورهای جهان اثری از آن دید.

دانلود و بررسی اپلیکیشن کنکوراطور (Konkoorator)

در حوزه آموزش کنکور اخیرا اپلیکیشنی طراحی شده است به نام اپلیکیشن کنکوراطور . تیم توسعه آن می‌گوید:

با وجود فیلم های تولید شده توسط بهترین و بنام ترین مدرسین در اپلیکیشن کنکوراطور و آزمونهایی که توسط مطرح ترین طراحان کشور طراحی شده است، هیچ دانش آموزی در هیچ کجای کشور برای آموزش و یادگیری مطالب درسی به ابزار و فرصت دیگری نیاز نخواهد داشت.

آنطور که در وب‌سایت کنکوراطور آمده است، تاکنون 355 ساعت فیلم آموزشی درس و تمرین توسط 112 تن از اساتید برتر کشور در این اپلیکیشن مخصوص کنکور بارگزاری شده است. همچنین 25 تیم آموزشی نیز از داوطلبین کنکور آن را پشتیبانی می‌کنند. دانش‌آموزان در اپ کنکوراطور هر هفته برنامه درسی خود را با مشاوره اساتید دریافت می‌کنند.

می‌توانید در وب‌سایت و یا اپلیکیشن Konkoorator فیلم‌های مرتبط با سرفصل‌های دروس مطالعه هر هفته را مشاهده کرده و در پایان هر هفته به سراغ آزمون‌های آنلاین سراسری بروید.

کنکوراطور
اپ کنکوراطور شامل بخش های متنوعی است که بواسطه آنها داوطلب کنکور می‌تواند از خود را برای آزمون کنکور آماده کند. (اعتبار : اسکرین‌شات)

فیلم‌های آموزشی موجود در برنامه کنکوراطور به گفته خودشان، توسط برترین اساتید کشور تدریس شده است و با کتاب‌های درسی نظام جدید مطابقت دارد. به علاوه می‌توان آنها را به صورت آفلاین نیز مشاهده کرد. مطابقت با کتاب های درسی نظام جدید موضوعی است که توسعه دهندگان این برنامه روی آن تاکید ویژه ای داشته‌اند. این موضوع را از شعار آنها، کنکوراطور – امپراطور کنکور نظام جدید ، نیز می‌توان تشخیص داد.

ویژگی‌های اپ کنکوراطور (Konkoorator)

فیلم‌های آموزشی: فیلم‌های آموزشی کنکوراطور با استاندارهای یادگیری سیار از انجمن آموزشی اروپا به‌صورت میکرو طبقه‌بندی شده توسط گروه آموزشی کنکوراطور متشکل از اساتید برتر و با تجربه کشور تهیه شده است. دسترسی آسان و جستجوی سریع محتوای آموزشی بدون محدودیت زمان و مکان، فضای مناسبی را برای رسیدن به موفقیت برای داوطلبان کنکور سراسری فراهم می‌کند.

آزمون‌های آزمایشی: آزمونهای کنکوراطور بر اساس برنامه راهبردی سالانه، جمعه‌ها در ساعت ۱۷ برگزار می‌شود. کارنامه آزمون به همراه نمودارهای عملکرد بعد از اتمام آزمون به داوطلبان ارائه خواهد شد. سرعت بالا و دسترسی راحت در هر مکان و زمان به آزمون‌های کنکوراطور، موقعیت مناسبی را برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی، برای داوطلبان کنکور سراسری در اقصی نقاط کشور فراهم کرده است.

مشاوره: مرکز مشاوره و برنامه ریزی این اپ با به کارگیری سال‌ها دانش و تجربه مشاورین برجسته کشور و استفاده از نیروهای زبده، کارآزموده و رتبه‌های برتر کنکورهای سال گذشته، آماده ارائه به روزترین خدمات مشاوره‌ای به داوطلبان کنکور سراسری است.

اشتراک‌گذاری:‌ فضایی تعاملی برای تبادل مطالب درسی، سؤالات تستی، آزمون‌های تک درس و … بین داوطلبان کنکور سراسری، معلم‌ها و مدارس است. داوطلبان کنکور با استفاده از فضای تعاملی اشتراگ‌گذاری می‌توانند سؤالات و مشکلات درسی خود را با معلم‌ها و داوطلبان دیگر در میان بگذارند.

چرا باید از اپ کنکوراطور استفاده کرد؟

نخستین ویژگی مهمی که در اپلیکیشن کنکوراطور به چشم می‌خورد،‌ استفاده از اساتید مطرح کشور است. در وبسایت کنکوراطور آمده است که “طراحان سوالات و اساتید کنکوراطور همگی از بزرگترین و برجسته‌ترین اساتید کشور هستند. ا کنکوراطور میتوانید ببینید که بزرگترین طراحان سوال امتحانی چطور سوالات خودشون رو حل میکنند و آنها را به داوطلبین توضیح می‌دهند.

کنکوراطور ادعا می‌کند که بزرگترین جامعه آماری کشور برای آزمون‌های آنلاین خود در اختیار دارد. مطابق گفته تیم کنکوراتو در هر مقطع تحصیلی بیش از 50 هزار نفر در آزمون‌های آزمایشی شرکت می‌کنند. اگر این آمار صحت داشته باشند، کنکوراطور ابزار مناسبی برای سنجش و ارزیابی سطح مطالعاتی داوطلبین کنکور است.

کنکوراطور ادعا می‌کند که با هزینه‌های پایین، کیفیت بالایی از آموزش را ارائه می‌کنند. در وب‌سایت این اپلیکیشن آمده است :

دیگر وقت آن رسیده است که همه بتوانند از خدمات آموزشی با کیفیت و ارزان قیمت استفاده کنند. با کنکوراطور می‌توانید هر هفته آزمون بدهید، درس‌هایتان را به صورت ویدیویی ببینید، برنامه‌ریزی درسی داشته باشید. بدون اینکه بخواهید هزینه سرسام‌آور برای معلم خصوصی، کلاس‌ کنکور، کتاب، تست و مشاوره بدهید.

نکته پایانی این است که همه خدماتی که در کنکوراطور عرضه می‌شوند به آنلاین هستند. برای استفاده از کنکوراطور و بهره‌بردن از امکاناتی که در آن وجود دارد نیازی نیست در آزمون‌های حضوری و کلاس‌ها شرکت کنید. همه این خدمات در اسمارت‌فون شما وجود دارد. با این تفسیر دیگر داوطلب نیازی ندارد برای رفتن تا محل آزمون یا شرکت کردن در کلاس‌های مختلف وقت خود را هدر بدهد.

دانلود اپلیکیشن کنکوراطور و نحوه استفاده از آن

در ابتدا لازم است تا این اپلیکیشن را دانلود کنید. اپ کنکوراطور برای نسخه‌های اندروید و iOS در دسترس است. پس از آنکه این برنامه را از یکی از لینک‌های زیر دانلود کردید، می‌بایست پایه تحصیلی خود را در صفحه اول اپ از میان “کنکور نظام جدید” و “کنکور نظام قدیم” و پس از آن از میان علوم تجربی و ریاضی انتخاب کنید. برای دانلود اپلیکیشن کنکوراطور از لینک‌های زیر استفاده کنید:

دانلود اپ کنکوراطور برای اندروید از گوگل‌پلی | دانلود اپ کنکوراطور برای آی‌او‌اس از اپ‌استور

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن کنکوراطور و ثبت نام در آن، وارد صفحه نخست اپلیکیشن می‌شوید. صفحه اصلی این برنامه مشتمل بر سه بخش است:

  • یادگیری
  • آزمون
  • اشتراک گذاری

به عنوان مثال ما به عنوان یک داوطلب علوم تجربی ثبت نام کردیم. با انتخاب گزینه یادگیری فهرستی از دروس مختلفی که سرفصل‌های آن در کنکور می‌آیند، آورده می‌شود. مثلا برای رشته تجربی این درس‌ها عبارتند از: دین و زندگی، ریاضی، زبان انگلیسی، عربی، شیمی، زیست‌شناسی، فارسی و فیزیک.

پس از انتخاب هر درس، فهرستی از فصل‌ها/درس‌های کتاب مربوطه مشاهده شده و با انتخاب هر یک از بخش‌ها، محتوای مربوط به آن نمایش داده می‌شود. البته برای استفاده از خدمات اپلیکیشن کنکوراطور می‌بایست هزینه فعال‌سازی بسته‌های آموزشی آن را بپردازید. این هزینه‌ها به قرار زیر است:

  • هزینه بسته ترکیبی سالانه آزمون و فیلم: شامل 16 مرحله آزمون هماهنگ سراسری آنلاین + فیلم آموزشی جامع کنکور به مبلغ 990 هزار تومان (با تخفیف در حال حاضر 590 هزار تومان است)
  • بسته سالانه آزمون: 16 مرحله آزمون هماهنگ سراسری آنلاین به مبلغ 79 هزار تومان
  • بسته مشاوره: یک ترم خدمات مشاوره‌ای به مبلغ 400 هزار تومان
اپلیکیشن کنکوراتور
اپلیکیشن کنکوراطور ، برنامه ای برای داوطلبان کنکور

در بخش آزمون تب‌های مختلفی وجود دارد. در تب اول زمان باقی مانده تا آزمون بعدی، در تب دوم تاریخ و ساعت شروع آزمون بعدی،‌ در تب سوم فیلم مشاوره‌ای، در تب چهارم سرفصل‌های دروس مختلف آزمون، در تب پنجم نام طراحان سوالات دروس مختلف و در تب پایانی هشدار یادآوری شروع آزمون گنجانده شده است.

کنکوراطور
اپلیکیشن Konkoorator

بخش بعدی اشتراک‌گذاری است. در این قسمت می‌توانید همزمانی که به تست‌ها و تمارین مختلف پاسخ می‌دهید، آنها را برای سایرین نیز به اشتراک بگذارید، تبادل نظر کنید و نیز سوالات خود را مطرح کنید. همچنین می‌توانید سوالاتی را که دیگران به اشتراک گذاشته‌اند را مورد بررسی قرار دهید. چیزی شبیه به یک شبکه اجتماعی. با این‌کار می‌توانید نکات مربوط به سوالات مختلف را به خاطر بسپارید.

اپلیکیشن کنکوراطور
اپلیکیشن کنکوراطور

در بخش جزوات درسی نیز می‌توانید ویدیو‌ها، جزوه‌ها، آزمون‌ها، و حل‌تمرین‌ها را فضایی شبیه به کتابخانه قرار دهید و دسته بندی کنید.

کنکوراطور اولین اپلیکیشن آموزش و آزمون برای آمادگی آزمون سراسری رشته‌های ریاضی و تجربی است. فیلم‌های آموزشی و جزوات موجود در این اپلیکیشن توسط اساتید با تجربه و با استاندارد “یادگیری سیار از انجمن آموزش اروپا” تولید و ارائه شده است.

این اپلیکیشن مخصوص کنکور با خدمات مشاوره، برنامه درسی، فیلم‌های آموزشی دوره دوم متوسطه، آزمون‌های هماهنگ آنلاین و فضای اشتراک‌گذاری علمی در طول سال‌ تحصیلی می‌تواند شرایط مناسبی را برای داوطلبین کنکور به ارمغان بیاورد.

اخبار اپلیکیشن را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید :

.

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    چرا انسانی تو رشته های این اپلیکیشن نیستش؟

    پاسخ

    سلام، بسیار صدای نریشن شما جهت تبلیغ کنکوراطور بلند، خشن و تنفر برانگیز است.
    ظاهرا برنامه ریز تبلیغات شما درگیری ذهنی دارند.، بسیاری از دانشجویان من این نظر را دارند. لطفا تجدید نظر بفرمایید.

    پاسخ

    سلام من چرا نمیتونم از برنامتون خارج شم ک دیگ عضو نباشم؟

    پاسخ

    دو ماهه تو پیوی هرکی پیام میده نمیتونم اون مکالمه رو پاک کنم،کانال داشتم به خاطر این مشکل پاکش کردم،اگه میتونید راهنمایی کنید،اعصابمو داغون کرده

    پاسخ

    با سلام
    بدی این برنامه اینه که فقط رشته های علوم تجربی و ریاضی رو دارد .
    ما که در رشته انسانی هستیم نمی توانیم استفاده کنیم .😈😕😠
    حالا یک سوال ؛ چه کار کنیم ؟ چه برنامه ای را دانلود کنیم؟!

    پاسخ

    مزخرف ترین تبلیغ دنیا رو زدید تا پخش می شه هزار تا فحش خواهر مادرت بهتون میدم گمشید عوضش کنید روانیا

    پاسخ

    چرا آموزش دیفرانسیل و گسسته نداره

    پاسخ

    سلام من کنکوراطور رو میخوام رو لب تاب نصب کنم ولی این برنامه رو لب تابم نصب نمیشه .میشه کمکم کنید

    پاسخ

    سلام خسته نباشید… چرا برنامه دوتا رشته میاره فقط رشته تجربی و ریاضی هست…رشته انسانی توی انتخاب رشته نیست چرا؟؟؟

    پاسخ