;
coinex

بهترین اپلیکیشن‌ها برای استفاده از قلم اس پن در گلکسی نوت 9 و گلکسی تب اس 4

در این مطلب می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌ها برای استفاده از قلم اس پن در گلکسی نوت 9 و تب اس 4 را به شما معرفی کنیم، بنابراین در ادامه حتما با تکراتو همراه باشید.

زمانی که در سال 2011 برای اولین بار خانواده گلکسی نوت توسط سامسونگ معرفی شد، دو ویژگی بارز داشت؛ نمایشگر 5.3 اینچی بسیار بزرگ آن و قلم اختصاصی اس پن.

اکنون با گذشت هفت سال از آن زمان دیگر نمایشگر بزرگ گلکسی نوت ویژگی مهمی برای آن محسوب نمی‌شود، اما همچنان قلم استایلوس خاص سامسونگ یک نقطه تمایز پررنگ برای این سری به حساب می آید. در حقیقت قدم استایلوس اس پن همان چیزی است که پرچمداران این سری را به یک “گلکسی نوت” تبدیل می‌کند و خوشبختانه این قلم جذاب در تبلت 10.5 اینچی گلکسی تب اس 4 نیز حضور دارد.

تماشا کنید: بررسی ویژگی های قلم S Pen گلکسی نوت 9

در ادامه لیستی از بهترین اپلیکیشن های مخصوص اس پن در گلکسی نوت 9 و گلکسی تب اس 4 برایتان آماده کردیم تا بهره‌وری و خلاقیت خود را از طریق این برنامه‌ها در کنار قلم محبوب اس پن به حداکثر برساند. مهم نیست با چه هدفی قلم گلکسی نوت یا گلکسی تب خود را در دست می‌گیرید، برنامه های زیر تمامی نیازهای شما را پوشش خواهند داد، خواه هدف شما نقاشی کشیدن یا طراحی حرفه‌ای باشد و یا یادداشت برداری ساده برای کارهای روزانه.

بهترین اپلیکیشن‌ها برای استفاده از قلم اس پن ؛ برنامه‌های مخصوص S Pen

AutoDesk SketchBook

اپلیکیشن AutoDesk SketchBook

اپلیکیشن AutoDesk SketchBook برای طراحی، بدون شک یکی از بهترین برنامه‌های مخصوص نقاشی در دستگاه‌های مجهز به صفحه لمسی است. در این برنامه ابزارهای متنوع و فراوانی در اختیار شماست، از انواع مختلف قلم‌موها گرفته تا مدادهای قابل تنظیم، خودکارها، انواع ماژیک و مارکر و تمام آن‌ها را می‌توانید برای کشیدن طرح‌های هنری و به اوج رساندن خلاقیت‌تان مورد استفاده قرار دهید.

این برنامه از حالت لایه‌های مختلف ویرایش نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید تا 16 لایه مختلف تصویری را بصورت مجزا ویرایش کرده و در نهایت با یکدیگر ترکیب کنید. همچنین ابزارهای تبدیل آسان در حالت های مختلف نیز برای شما در دسترس هستند و می‌توانید به کمک آنها تصاویر را بچرخانید، کوچک و بزرگ کنید و یا بصورت آینه‌ای روبروی هم نمایش دهید.


بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید


ضمنا اگر یک هنرمند حرفه‌ای باشید به کمک اپلیکیشن AutoDesk SketchBook می‌توانید تمام مراحل خلق اثر هنری خود را از صفر تا صد به صورت یک ویدیو تایم لپس ضبط کرده و به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن تنها برنامه فوق‌العاده این توسعه دهنده نرم افزاری نیست و احتمالا شما این سازنده را با برنامه معروف اتوکد که آن هم یک نسخه موبایلی بسیار خوب دارد، می‌شناسید.

FlipaClip

اپلیکیشن FlipaClip

اپلیکیشن FlipaClip یکی از بهترین نرم افزار‌ها برای ساخت انیمیشن در دستگاه‌های اندرویدی محسوب می‌شود و حالا بهتر است این برنامه را با قلم اس پن سامسونگ استفاده کنید.

این اپلیکیشن در واقع همان انیمیشن سازی سنتی به صورت نقاشی فریم به فریم را ارائه می‌کند. به علاوه اینکه ابزارهای مدرن این کار از جمله ذخیره خودکار، بازگرداندن به مرحله قبل و بسیاری دیگر را نیز برای راحتی شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این برنامه قابل استفاده بودن آن برای افراد مبتدی و در عین حال برای افراد حرفه‌ای است. بله شاید شما نتوانید با FlipaClip یک فیلم انیمیشن کاملا حرفه‌ای بسازید، اما وقتی کار با این اپلیکیشن را شروع کنید، خواهید دید که تا چه اندازه امکانات انعطاف پذیر و پرقدرتی در اختیار شماست و حتی می‌توانید به کمک آن صدای خود را ضبط کرده و روی کلیپ‌های انیمیشنی قرار دهید.

اما توسعه دهندگان FlipaClip با هوشمندی پشتیبانی از قلم اس پن سامسونگ را نیز به اپلیکیشن خود افزوده‌اند تا شما بتوانید با کمک ویژگی تشخیص سطح فشار این قلم روی نمایشگر خود آثار ویژه‌تری را به تصویر بکشید و نهایتا اثر هنری‌تان را در یوتیوب، فیس بوک و یا اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

MediBang Paint

برنامه MediBang Paint

برنامه MediBang Paint یک اپلیکیشن رایگان نقاشی دیگر است که استفاده از قلم اس پن گلکسی نوت 9 یا تب اس 4 را برای شما لذت بخش‌تر خواهد کرد. اولین باری که وارد این برنامه می‌شوید، یک راهنما برای شما به اجرا در می‌آید که توصیه می‌کنیم حتما آن را کامل دنبال کنید؛ زیرا این برنامه بر خلاف AutoDesk SketchBook که برای نقاشی و طراحی به شما معرفی کرده‌ایم، ظاهر مینیمالی ندارد و کمی پیچیده‌تر به نظر می‌رسد.

اما پس از تماشای این راهنما خواهید دید که رابط کاربری MediBang Paint به هیچ وجه پیچیده نیست، بلکه کمی حرفه‌ای‌تر و با امکانات بسیار بیشتر طراحی شده تا خلاقیت شما با صدها ابزاری که در اختیار دارید به پرواز دربیاید. در این اپلیکیشن بیش از 100 نوع قلم و ابزار دیگر در کنار بیش از 850 تصویر پس زمینه و بافت مختلف برای طراحی وجود دارند که انعطاف‌پذیری بی‌نهایتی را به طراح هدیه می‌کنند.

نکته مهم دیگر اینکه در بررسی ما اس پن عملکرد بسیار خوبی در حین نقاشی با این اپلیکیشن ارائه می‌کند و به خوبی نسبت به درجات مختلف فشار واکنش نشان می‌دهد. ضمنا مطابق انتظار پشتیبانی از لایه‌های مختلف ویرایش در این برنامه نیز وجود دارد و همچنین می‌توانید اثرات هنری خود را به صورت ابری ذخیره کنید که بدین منظور تنها کافیست یک حساب کاربری رایگان برای خود در این برنامه ایجاد کنید.

 

Bamboo Paper

اپلیکیشن بامبو پیپر

سامسونگ از روز اول صفحات دیجیتالایزر تولید شرکت مشهور واکام را در محصولات سری نوت به کار گرفته است. صفحات دیجیتالایزر تولید واکام نه تنها سطح فشار وارد شده توسط قلم به صفحه نمایش را تشخیص می‌دهند، بلکه نحوه چرخش قلم را نیز همانند یک قلم واقعی روی کاغذ نمایش می‌دهند؛ به بیان دیگر زاویه ای که شما قلم استایلوس خود را در تماس با صفحه نمایش گوشی یا تبلت خود نگه قرار می‌دهید، در خروجی تاثیر‌گذار خواهد بود.

اپلیکیشن بامبو پیپر یکی از بهترین دفترچه یادداشت‌هایی است می‌توانید برای اس پن در گوگل پلی پیدا کنید. زیرا این اپلیکیشن نیز توسط شرکت واکام تولید شده و به نوعی طراحی شده که بهترین خروجی ممکن را در زمان استفاده از قلم‌های استایلوس روی صفحات تولیدی این شرکت ارائه کند. البته این برنامه چیزی بیشتر از یادداشت برداری معمولی به شما ارائه می‌کند و در واقع در طیف اپلیکیشن‌های مرتبط با بهبود بهره‌وری به شمار می رود.

این اپلیکیشن دست شما را برای نشان دادن خلاقیت تان باز خواهد گذاشت و به نوعی می‌توان گفت بیش از اینکه یک برنامه یادداشت برداری باشد با یک آلبوم دیجیتال روبرو هستیم که به کاربران امکان می‌دهد ایده‌های خود را با قلم و به شکل نقاشی یا یادداشت‌های همراه عکس و دیگر ویژگی‌ها ذخیره کنند. ضمنا این دفترچه یادداشت دوست داشتنی نسخه ویندوز نیز دارد و با سرعت بالا تمام دفترچه یادداشت شما را در اکانت ابری‌تان ذخیره می‌کند تا در همه جا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

Squid

اپلیکیشن Squid

اپلیکیشن Squid یک برنامه یادداشت برداری بسیار خوب دیگر است تا به کمک آن از قلم اس پن خود نهایت استفاده را ببرید؛ هرچند که در این برنامه می‌توانید به جای قلم از انگشت خود نیز استفاده کنید، اما نه برای تایپ کردن، بلکه برای کشیدن. در واقع این اپلیکیشن ساخته شده تا شما دست از نوشتن با کیبورد دیجیتال خود بردارید. اما وقتی پای امکانات و تنوع ابزارها در میان باشد Squid، نه تنها چیزی از برنامه‌های مشابه یادداشت برداری کم نخواهد داشت، بلکه ویژگی‌های قدرتمند زیادی را نیز به کاربرانش هدیه می‌کند.

ویژگی شاخص این اپلیکیشن را می‌توان ابزارهای قدرتمند کپی پیست آن دانست که به شما اجازه می‌دهند در یادداشت خود تغییر ایجاد کنید و حتی شکل آن را عوض کرده و به راحتی هر متنی را جابجا کنید. همچنین می‌توانید یکی از پس زمینه‌های متفاوت و متنوعی که در این برنامه وجود دارند را به عنوان پس زمینه اصلی خود انتخاب کنید.

علاوه بر این، برنامه قادر به تشخیص اشکال دایره، چهارضلعی و خط بوده و شما به راحتی هرچه تمام تر می‌توانید شکل مورد نظرتان را با کمک Squid رسم کنید. یک امکان جذاب دیگر این است که می‌توانید برای دکمه کناری قلم اس پن خود در این برنامه یک عملکرد خاص تعریف کنید. به عنوان مثال با فشردن و نگه داشتن این دکمه، قلم شما به جای نوشتن به پاک کن تبدیل خواهد شد. این یک امکان بسیار جذابی برای قلم سامسونگ به شمار می رود.

امیدواریم این لیست بهترین اپلیکیشن‌ها برای استفاده از فلم اس پن برای شما مفید بوده و در گلکسی نوت 9 و گلکسی تب اس 4 کارایی این قلم برای شما دو چندان شود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر