;
coinex

نمایش پست افراد متفرقه در فید کاربران اینستاگرام

گفته که شده که اینستاگرام به نمایش پست افراد متفرقه در فید کاربران می‌پردازد. بنابراین ممکن است با پستی مواجه شوید که ارسال کننده‌اش آشنا نباشد.

به گزارش تکراتو، سازندگان اینستاگرام از هیچ تلاشی برای نمایش محتوای بیشر به کاربران دریغ نمی‌کنند. این شبکه پست‌هایی را از حساب‌هایی به کاربران نشان می‌دهد که آنها را دنبال نمی‌کنند.

نمایش پست افراد متفرقه در فید

ویژگی نمایش پست افراد متفرقه به صورت آزمایشی فعال شده است. البته سال گذشته نیز اینستاگرام این کار را انجام داد اما به دلایلی که علت آن مشخص نشد،  نتوانست آن را به نسخه نهایی اپلیکیشن اضافه کند.

یکی از اهداف اینستاگرام از نمایش پست افراد متفرقه به کاربران افزایش زمان حضور کاربران در این شبکه اجتماعی است. هر چند محتوای بیشتری در فید خود ببینید، بیشتر در اپلیکیشن باقی خواهید ماند و یکی از اهداف مهم این شبکه اجتماعی نیز همین است.

وقتی به پایان پست‌های جدید در فید کاربری خود برسید، اینستاگرام با نشان دادن All Caught Up این موضوع را اطلاع می‌دهد. اما اگر قصد اسکرول داشته باشید، پست افراد متفرقه به شما نشان داده می‌شود. گفته شده که این پست‌ها شخصی سازی می‌شوند.

خصوصیت آزمایشی اینستاگرام از امروز در این شبکه اجتماعی فعال شده است. سازندگان این اپلیکیشن اعلام کرده‌اند که در هفته‌های آینده این ویژگی را برای عملکرد بهتر بهینه‌سازی خواهند کرد.

.

منبع: Android Police

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر