;
coinex

وزیر ارتباطات اژدهای ۷ سر فساد را به مسلخ می‌برد!

وزیر ارتباطات در توییتر در مورد دولت الکترونیک و اتصال دستگاه‌های دولتی به هم سخن گفت و اعلام نمود که اژدهای ۷ سر فساد باید به مسلخ برود.

به گزارش تکراتو، محمد جواد آذری جهرمی برای تشریح نقش دولت الکترونیک در جلوگیری از فساد اعلام آمادگی کرد. وی در توییتر اعلام نمود که:

باید اژدهای هفت سر فساد را با همه ۱۳۰۰ امضای طلایی‌اش، به مسلخ برد. در کنار برخورد با مُفسد، این تنها راه باقی‌مانده برای اصلاح فرآیندهای فساد زا است. انباشت پرونده در دستگاه قضا و انتظار برخورد سخت، بعنوان تنها راه مبارزه با فساد، نه منطقی است و نه نتیجه‌ای مطلوب خواهد داشت.

‌وی در ادامه در راستای جلوگیری از فساد اعلام کرد که:

آماده‌ام؛ اگر سیمای ملی وقت کافی دهد، به تشریح این فرآیندهای مافیاپرور و امضاهای طلایی فسادزا بپردازم و برای مردم توضیح دهم، چگونه دولت الکترونیکی راهکاری برای جلوگیری از فساد است و چرا دولت الکترونیکی آن‌گونه که باید پیش نمی‌رود.

جهرمی در ادامه بیان نمود:

دولت الکترونیکی هم‌معنا با مکانیزاسیون امورات داخلی سازمان‌ها یا ایجاد یک وب‌سایت اطلاع‌رسانی یا احداث مرکز داده و خرید تجهیزات گران‌قیمت سخت‌افزاری برای دستگاه‌ها (که خود فسادی دیگر به حساب می‌آیند) نیست. اتصال فرآیندهای بین‌دستگاهی و امکان نظارت دستگاه‌ها بر یکدیگر مطلوب نظر است.

مبارزه با فساد در دستگاه‌های اجرایی

آذری جهرمی در پاسخ به یکی از کاربران این شبکه اجتماعی که نسبت به فیلترینگ ابراز نارضایتی کرده بود اعلام نمود که:

بارها عرض کرده‌ام که تصمیم گیری و بعضا اجرای فیلترینگ، ارتباطی به وزارت ارتباطات ندارد. اگر از شرایط فعلی نارضایتی وجود دارد، راهکار اصلاح قوانین فعلی است.

.

منبع: twitter

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر