;
coinex

آخرین جزئیات درباره آیفون های 2018 ؛ آیفون Xs جانشین آیفون 10

آخرین جزئیات آیفون های 2018 امروز توسط بلومبرگ منتشر شد. اگرچه این اطلاعات جدید تاییدیه‌ای بر شایعات قبلی بوده است، اما نکات جدیدی نیز در آن دیده می‌شود. امسال نیز سه گوشی آیفون جدید راهی بازار خواهد شد.

بلومبرگ امروز به نقل از منابع مطلعی که نامشان را فاش نکرد، اطلاعات جدیدی درباره آیفون های 2018 اپل منتشر کرد.

به نظر می‌رسد که امسال شاهد تغییرات زیادی در آیفون های جدید نباشیم و بیشتر تغییرات مربوط به ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌هایی است که به این مدل‌ها اضافه خواهد شد. گفته می‌شود که اپل تغییرات اساسی خود را برای آیفون های 2019 باقی گذاشته است.

مشخصات و نام آیفون های 2018 چه خواهد بود

یکی از مهمترین نکاتی که در این گزارش به آن اشاره شده است، نام آیفون های 2018 اپل است. به نظر می‌رسد که معمای نامگذاری اپل برای آیفون های جدیدش هنوز لاینحل و گنگ باقی مانده است.

تاکنون نام آیفون های 2018 بر اساس گزارش‌های مختلف، چندین بار تغییر کرده است؛ بنابراین هنوز مشخص نیست که کوپرتینو محصولات جدید خود را در نهایت با چه نامی به بازار عرضه خواهد کرد.

اما این طور که در گزارش بلومبرگ آمده است، گویا پسوند S مجددا در نام آیفون 2018 دیده خواهد شد. این موضوع در واقع نشان می‌دهد که تغییرات اساسی نسبت به مدل‌های فعلی صورت نگرفته است.

به نظر می‌رسد که آیفون Xs جایگزینی برای آیفون X فعلی باشد و نسخه بزرگتر با پسوند پلاس همراه است. جالب اینجاست که ارزانترین مدل آیفون 2018 از آیفون Xs نیز بزرگتر خواهد بود و این موضوع کمی برای کاربران گیج کننده است.

بیشتر بخوانید: قیمت آیفون ۲۰۱۸ چقدر خواهد بود؟

بزرگترین آیفون 2018 که با پسوند پلاس همراه است، توسط کوپرتینو با نام D33 شناخته می‌شود. این گوشی که به یک نمایشگر اولد بزرگ 6.5 اینچی مجهز است، نه تنها بزرگترین آیفون، بلکه یکی از بزرگترین گوشی های هوشمند بازار موبایل خواهد بود. یک پنل شیشه‌ای پشتی با قابی از فولاد ضدزنگ و دوربینی دوگانه از ویژگی های این دستگاه است.

آیفون بعدی که نمایشگری 6.1 اینچی LCD دارد، ارزانترین آیفون 2018 خواهد بود. این مدل توسط اپل با کد N84 شناخته شده و تنها دارای یک سنسور دوربین اصلی در پنل پشتی است.

بیشتر بخوانید: تصویر آیفون 6.1 اینچی ماژول دوربین بزرگی را نشان می‌دهد

جانشین آیفون 10 نیز که احتمالا با نام آیفون Xs معرفی خواهد شد، یک نمایشگر 5.8 اینچی در اختیار دارد. نمایشگر این دستگاه نیز از نوع اولد خواهد بود.

بلومبرگ درباره آیفون های 2018 به جزئیات بیشتری هم منتشر کرد. در واقع تغییرات اصلی در آیفون های جدید در سرعت پردازش بیشتر و دوربین‌های قوی‌تر نمود پیدا خواهد کرد. در بخش نرم افزاری نیز تغییراتی صورت خواهد گرفت که قابلیت مشاهده کامل محتوا در برنامه‌هایی مانند ایمیل و تقویم نمونه‌هایی از آن است.

در تایید شایعات قبلی، هر سه مدل آیفون 2018 به فیس آی‌دی مجهز بوده و دو مدل بزرگتر دارای دو اسلات برای سیمکارت خواهند بود.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: bloomberg

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر