;
coinex

شناسایی اکانت های تقلبی در اینستاگرام ؛ تایید اکانت با ارائه آپدیتی جدید

اینستاگرام به شناسایی اکانت های تقلبی می‌پردازد. این شبکه اجتماعی قصد دارد بخش جدیدی اضافه کند که از طریق آن امکان تشخیص این اکانت‌ها راحت باشد.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام قصد دارد اکانت‌های تقلبی را که بخشی جدایی ناپذیر از فضای مجازی هستند لو دهد و تشخیص آنها را راحت‌تر نماید. قرار است بخش جدیدی به نام About This Account اضافه شود که از طریق آن اطلاعاتی مانند زمان ثبت نام، تغییرات نام کاربری در سال‌های گذشته و موقعیت مکانی حساب کاربری مشخص باشد.

شناسایی اکانت های تقلبی در اینستاگرام

کاربران اینستاگرام می‌توانند با استفاده از این بخش جدید که قرار است به زودی اضافه شود، از تقلبی یا واقعی بودن اکانت با خبر شوند. اینستاگرام سعی دارد تایید اکانت‌ها را ساده‌تر کند و تمام کاربران بتوانند با استفاده از کارت شناسایی واقعی خود اکانت‌های خود را تایید کنند.

قبلا این ویژگی فقط در اختیار افراد مشهور قرار داشت و با استفاده از آن، یک تیک آبی به عکس پروفایل‌ آنها اضافه می‌شد. همچنین برای افزایش امنیت قرار است از تایید هویت دو مرحله‌ای استفاده شود.

منتظر تغییرات در این شبکه اجتماعی محبوب باشید.

.

منبع: Engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر