;
coinex

قابلیت تایید حساب اینستاگرام (تیک آبی) در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد

قابیلت تایید حساب اینستاگرام در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد. این ویژگی پیش از این فقط در اختیار افراد مشهور بود اکنون برای تمام کاربران است.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام بخش جدیدی به اپلیکیشنِ خود، اضافه کرده که از طریق آن فرآیند تأیید هویت حساب‌های کاربری در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد.

فرایند تایید حساب اینستاگرام

اینستاگرام هم مانند سایر شبکه‌های اجتماعی میزبان صفحات شخصی افراد مشهور است. اینکه بسیاری از طرفداران این افراد صفحه‌هایی مشابه را برای شخص موردنظر درست می‌کنند، باعث شده تا تشخیص صفحه‌ی اصلی برای کاربران کمی دشوار باشد، بنابراین تایید حساب مهم است.


بیشتر بخوانید : تلویزیون اینستاگرام چیست ؛ همه چیز درباره IGTV اینستاگرام


این موضوع باعث شد تا تایید حساب اینستاگرام در اختیار افراد مشهور قرار گیرد. اما گفته شده که از این پس این ویژگی در اختیار سایر کاربران نیز قرار خواهد گرفت تا بتوانند به آسانی برای دایره‌ی آبی رنگ تأیید هویت، درخواست خود را ارسال کنند.

قابلیت تایید حساب اینستاگرام (تیک آبی)

نحوه تایید حساب اینستاگرام

برای تایید حساب اینستاگرام ابتدا باید به قسمت تنظیمات مراجعه کرد و سپس به بخش درخواست تأیید هویت (Request Verification)  وارد شد. در این قسمت باید مشخصات فردی و تصویری از کارت شناسایی خود را برای اینستاگرام ارسال کرد.

با این وجود، دریافت دایره‌ی آبی‌رنگ به مانند ارسالِ درخواست آن آسان‌ نیست. همانطور که اپلیکیشن شما را مطلع می‌سازد، هیچ ضمانتی برای دریافت این دایره‌ی تأیید هویت وجود ندارد. طبق گفته‌ی اینستاگرام، تنها افراد مشهور، برندهای جهانی یا نهادهایی که هویتشان برای اینستاگرام تأیید شود، قادر به دریافت این دایره‌ی هستند. بنابراین پیش از این هیچ ضمانتی از بابت دریافت این دایره برای کاربران عادی وجود نداشت.

قابلیت تایید حساب اینستاگرام

اما اینستاگرام از ابزار جدیدی برای این شبکه‌ رونمایی کرده که به‌واسطه‌ی آن، استفاده از احرازکننده‌های هویت شخص‌ثالث برای ورود به حساب کاربری امکان‌پذیر است. قرار است این قابلیت به زودی در دسترس کاربران قرار گیرد.


بیشتر بخوانید : امکان پخش ویدیوهای طولانی در اینستاگرام با IGTV


همچنین صفحه‌ی جدیدی تحت عنوان About نیز اضافه شده که اطلاعات پایه‌ای درباره‌ی شما نظیر شهر محل زندگی و زمانِ فعالیت در Instagram را با دیگران به اشتراک می‌گذارد.

مایک کریگر، هم‌بنیان‌گذار اینستاگرام، ابزارهای جدید را بخشی از تلاش‌های بزرگ این شرکت برای ریشه‌کن کردن حساب‌های غیرقابل اطمینان عنوان می‌کند:

دور نگاه‌داشتن افراد با اهداف شرورانه از پلتفرممان برای من به‌طرز غیرقابل باوری مهم است. اطمینان از این موضوع که، افرادی و حساب‌هایی که دنبالشان می‌کنید و با آن‌ها تعامل دارید، هویت حقیقی دارند، تلاش تیم ما است. فعالیت افراد این‌چنینی را پیش از آنکه مسبب آسیبی شوند، متوقف می‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید :

.

منبع:  thenextweb

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر