;
coinex

صدور مجوز افزایش قیمت خودروهای داخلی ؛ حذف شورای رقابت از فرایند قیمت گذاری

مجوز افزایش قیمت خودروهای داخلی صادر شد. از این پس شورای رقابت از فرایند قیمت‌گذاری خودرو حذف خواهد شد.

به گزارش تکراتو، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده که شورای رقابت از فرایند قیمت‌گذاری خودرو حذف شده است. وی اعلام نمود که از این پس ستاد تنظیم بازار همراه با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، مسئولیت نظارت بر بازار خودرو را بر عهده خواهند داشت.

مجوز افزایش قیمت خودروهای داخلی صادر شد

محمد شریعتمداری در نشست مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز افزایش قیمت خودروهای داخلی سخن گفت و اعلام کرد که بر اساس این مجوز، خودروهای کمتر از ۴۵ میلیون تومان افزایش ۷.۵ میلیون تومانی خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: آغاز فروش ۹۰ هزار خودرو توسط ایران خودرو و سایپا با نرخ قبلی


افزایش قیمت خودروهای بالای ۴۵ میلیون تومان هم  ۹.۵ میلیون تومان خواهد بود. وی ادامه داد که خط تولید خودروهای پرتیراژ مشکلی ندارد و به محض دریافت قطعه، خودروهای ناقص تکمیل می‌شوند و وارد بازار می‌شوند.

این تصمیمات دیروز، در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گرفته شد که البته شورای رقابت اعلام کرده بود که صدور مجوز افزایش قیمت خودرو به دلیل نبود مستندات و استعلام‌های مربوطه از سوی بانک مرکزی به جلسه بعدی موکول شده است.

 

میزان افزایش قیمت خودروهای داخلی

میزان افزایش قیمت
خودروهای کمتر از 45 میلیون تومان 7.5 میلیون
خودروهای بالاتر از 45 میلیون تومان 9.5 میلیون

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر