;
coinex

آغاز فروش ۹۰ هزار خودرو توسط ایران خودرو و سایپا با نرخ قبلی

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خبر از آغاز ثبت نام برای خرید خودرو با نرخ قدیم از روز چهارشنبه داد.

به گزارش تکراتو، نادر قاضی‌پور اظهار کرد که شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو از چهارشنبه 90 هزار خودرو را با نرخ قدیم نام نویسی خواهند کرد. روابط عمومی شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد در هفته آینده، طرح فروش خودروهای تولیدی گروه سایپا با هدف قطع دست دلالان، تنظیم بازار و تامین خودروهای مورد نیاز مشتریان آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: فعلا تصمیمی در مورد افزایش قیمت خودرو گرفته نشده است


ثبت نام خرید خودرو با نرخ قدیم در گروه سایپا

به گفته مسئولان سایپا، در این طرح فروش، قیمت خودروهای داخلی تغییری نکرده و در ثبت نام جدید، خرید خودرو با نرخ قدیم انجام خواهد شد. در این مدت به طور مرتب از نمایندگی‌ها بازرسی خواهد شد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه خودرو با قیمت بالاتر از نرخ مصوب، دفتر نمایندگی متخلف بسته می‌شود.

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در مورد پیش فروش خودرو با قیمت‌های قبلی اعلام کرد که این موضوع می‌تواند به حذف دلالی و کاهش قیمت‌ها منجر شود. همچنین در راستای این فروش قرار شده قطعات یدکی ترخیص نشده از گمرک به سرعت به دست خودروسازان برسد تا بتوانند خودروهای مورد نظر را تولید کرده و به مشتریان تحویل دهند.


بیشتر بخوانید: کاهش قیمت پراید ؛ آیا با نخریدن می‌توان قیمت خودرو را کاهش داد؟


مدیران عامل شرکت‌های ایران خودرو و سایپا نیز از فروش ۹۰ هزار خودرو طی هفته جاری و هفته آینده خبر دادند. این خودروها با نرخ قبلی به فروش می‌رسند.

قاسم جهرودی مدیر عامل سایپا به فروش ۵۰ هزار خودرو از محصولات این شرکت اشاره کرد و اعلام نمود که براساس تاکید وزیر محترم صنعت در زمینه تنظیم بازار، قرار است از روز ۴ شنبه ساعت ۱۰ صبح فروش ۵۰ هزار خودرو از انواع خانواده پراید، تیبا و نیسان به صورت پیش فروش انجام شود.

هاشم یکه زارع مدیرعامل شرکت ایران خودرو نیز به برنامه این شرکت برای فروش ۴۰ هزار دستگاه خودرو اشاره کرد و اعلام نمود که از هفته آینده کار فروش ۴۰ هزار خودرو توسط ایران خودرو نیز آغاز خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: donya-e-eqtesad

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر