;
coinex

عدم استقبال از قابلیت Highlights در اسکایپ باعث حذف آن شد

قابلیت Highlights در اسکایپ مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. این عدم استقبال باعث شد تا این ویژگی از این پیام رسان حذف شود.

به گزارش تکراتو، مایکروسافت قابلیت Highlights را از اسکایپ حذف کرد. این قابلیت که در واقع کپی قابلیت استوری‌ اینستاگرام و در اصل اسنپ‌چت بود، مورد استقبال قرار نگرفت و باعث شد که مایکروسافت آن را به کلی کنار بگذارد.

عدم استقبال از قابلیت Highlights در اسکایپ

از تاریخ ۳۰ سپتامبر به بعد، قابلیت Highlights از منوی اسکایپ به طور کامل حذف خواهد شد. اما تا پیش از فرا رسیدن این تاریخ کاربران می‌توانند از کلیه تصاویر و ویدیوهای بارگذاری شده خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

در جدیدترین نسخه اسکایپ که در گوگل‌پلی و اپ‌استور منتشر شده، آیکن Highlights  دیگر مشاهده نمی‌شود. در صفحه اصلی اپ فقط سه آیکن چت‌ها، مخاطبین و تماس‌ها قابل دیدن است.

پیتر اسکیل‌من، سرپرست طراحان اسکایپ وعده داده که طی ماه‌های آتی به‌روزرسانی‌های بیشتری برای این اپلیکیشن منتشر می‌شود که تمرکز تمامی‌ آن‌ها برای ارتقای تجربه تماس، چت و بهبود ارتباط با مخاطبین خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است که تغییرات اخیر اسکایپ فقط محدود به اپلیکیشن‌ موبایل آن نیست. بلکه تمام تغییرات به طور همزمان روی نسخه دسکتاپ آن هم اعمال شده است.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر