;
coinex

در پیش فروش محصولات سایپا افزایش قیمتی وجود نخواهد داشت!

خبر افزایش قیمت 20 تا 25 درصدی پیش فروش محصولات سایپا تکذیب شد. به گفته مدیر ارتباطات سایپا این افزایش قیمت در این طرح اعمال نمی‌شود.

به گزارش تکراتو، دیروز اخباری در مورد افزایش قیمت خودروهای بالای 45 میلیون و خودروهای زیر 45 میلیون منتشر شد اما در ادامه این خبر تکذیب شد. در ادامه نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس خبر از افزایش قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان داد. به گفته وی قیمت‌ها 20 تا 25 درصد افزایش می‌یابند. وی در مورد خودروهای بالای 45 میلیون تومان نیز اعلام کرد که فعلا تصمیمی گرفته نشده است.

وی همچنین در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد افزایش قیمت خودروها، خبر از افزایش قیمت در طرح پیش فروش ۵۰ هزار خودرو توسط سایپا داد که البته این خبر تکذیب شد.

افزایش قیمت در پیش فروش محصولات سایپا تکذیب شد

بعد از صحبت‌های نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در مورد افزایش ۲۵ درصدی قیمت خودرو و اعمال این افزایش در پیش فروش محصولات سایپا از امروز، مدیر ارتباطات شرکت سایپا اعلام کرد که در پیش فروش محصولات سایپا هیچ گونه افزایش قیمتی اعمال نشده است.

به گفته وی این افزایش قیمت که امروز اعمال شده است شامل این طرح پیش فروش نخواهد بود. بنابراین محصولات سایپا با قیمت قبل و بدون افزایش ارائه می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر