;
coinex

پیش فروش 50 هزار خودرو توسط سایپا از امروز آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا از امروز ساعت 10 صبح طرح پیش فروش 50 هزار خودرو را با هدف تنظیم بازار آغاز کرد.

به گزارش تکراتو، طبق اعلام این شرکت در این طرح محصولات خانواده پراید، تیبا، ساینا و وانت نیسان با قیمت زمان تحویل خودرو، عرضه خواهند شد.


بیشتر بخوانید: آغاز فروش ۹۰ هزار خودرو توسط ایران خودرو و سایپا با نرخ قبلی


شرایط پیش فروش 50 هزار خودرو

برای این پیش فروش شرایطی نیز اعلام شده بود. براساس شرایط اعلام شده کسانی که در ۱۸ ماه گذشته از این شرکت اقدام به خرید خودرو کرده‌اند امکان خرید در این طرح را نخواهند داشت.

همچنین هر کد ملی تنها امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو را داشته و برای جلوگیری از واسطه‌گری خودروهای مذکور فاقد امکان صلح و انتقال به غیر است. ثبت‌نام برای افراد زیر ۱۸ سال هم در این طرح ممکن نیست.

جهرودی مدیر عامل سایپا در یک گفت وگوی ویژه خبری اعلام کرد که ساعت 10 صبح امروز، 50 هزار دستگاه خودروی پراید و انواع آن، تیبا و انواع آن و نیسان و انواع آن به صورت پیش فروش و با قیمت مصوب و منطبق با زمان تحویل، توزیع خواهند شد.

طبق روال همیشه ممکن است هجوم مشتریان به سایت خرید مشکلاتی را باعث شود. افزایش دزخواست‌ها باعث می‌شود تا سایت توانایی پاسخ گویی نداشته باشد و از دسترس خارج شود. در این راستا گروه خودروسازی سایپا از مردم خواسته است تا صبور باشند. همچنین فرایند ثبت نام متقاضیان قرار است به صورت مرحله‌ای انجام شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر