coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قابلیت ضبط مکالمات ویدیویی در اسکایپ فراهم شد

ضبط مکالمات ویدیویی در اسکایپ فراهم شد. از این پس می‌توان از طریق این ویژگی جدید به ضبط مکالمات ویدیویی در اسکایپ پرداخت.

به گزارش تکراتو، آنگونه که مایکروسافت اعلام کرده قابلیت ضبط مکالمات ویدیویی در اسکایپ در دسترس کلیه کاربران قرار گرفته است. البته کاربران ویندوز ۱۰ استثناء هستند و برای دسترسی به این قابلیت باید چند هفته دیگر هم منتظر بمانند.

امکان ضبط مکالمات ویدیویی در اسکایپ

این اولین باری است که اسکایپ گزینه‌ای برای ضبط مکالمات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نبود این قابلیت در این اپلیکیشن باعث شده بود که کاربران در تمام این سال‌ها ناچار به استفاده از اپ‌های شخص ثالث ضبط‌کننده مکالمه باشند.

برای ضبط مکالمات ویدیویی در اسکایپ باید هنگام برقراری مکالمه، روی آیکن + در انتهای صفحه کلیک کرد و گزینه Start Recording را انتخاب نمود. به محض شروع ضبط، بنری به شکل نوار در انتهای صفحه ظاهر می‌شود تا تمام حاضرین در مکالمه بدانند که تصویرشان در حال ضبط شدن است.

مکالمات اسکایپ در فضای ابری مایکروسافت ضبط می‌شود و پس از اتمام می‌توان مکالمه را دانلود و برای ۳۰ روز با دوستان خود آن را به اشتراک گذاشت. برای ذخیره یک مکالمه ویدیویی در دسکتاپ نیز، باید روی آیکن سه نقطه چت اشاره کرده و به بخش more options  رفت و از آنجا گزینه‌ای برای ذخیره مکالمات پیدا کرد.

در موبایل هم باید روی تصویر بندانگشتی مکالمه انگشت‌ را نگه داشت و در نهایت گزینه Save را انتخاب نمود.

مایکروسافت همچنین قصد دارد تیک خوانده شدن پیام‌ها را هم به این پیام رسان اضافه کند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: theverge

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر