coinex
راهنمای خرید تکراتو

امکان استفاده از قابلیت پخش زنده‌ی صوتی در توییتر فراهم شد

امکان استفاده از پخش زنده‌ی صوتی در توییتر فراهم شد. این شبکه اجتماعی با همکاری پریکسوپ این قابلیت را فراهم کرده است.

به گزارش تکراتو، توییتر چند سالی است که از طریق اپلیکیشن پریسکوپ خود نوعی پخش زنده‌ی ویدیویی را در اختیار کاربران قرار داده است. اما اکنون اعلام شده که نسخه‌ی iOS اپلیکیشن‌‌های توییتر و پریسکوپ از قابلیت پخش زنده‌ی صوتی نیز پشتیبانی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: حذف اکانت‌های ایرانی مرتبط با صدا و سیما توسط یوتیوب، فیسبوک و توییتر


استفاده از پخش زنده‌ی صوتی در توییتر

با اضافه‌شدن ویژگی پخش زنده‌ی صوتی در توییتر ، دیگر لازم نیست کاربری در مقابل دیدگان دنبال‌کنندگان حضور داشته باشد. لازم به ذکر است که درست مانند  پخش زنده‌ی ویدیویی، توییتر در نسخه‌ی صوتی نیز امکان پایش آمار مخاطبان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاربران از طریق این ویژگی می‌توانند مخاطب برنامه‌های رادیویی یا پادکست‌ها باشند یا به افرادی گوش فرا دهند که پیش از این برای بیان نظرات خود به توییت‌استورم‌ (توییت‌های دنباله‌دار) نیاز داشتند.

پخش زنده‌ی صوتی در توییتر می‌تواند در شرایطی مانند گزارش از سرصحنه که در آن کاربر علاقه‌‌ای به آشکار شدن چهره‌ی خود ندارد یا در صورت استفاده از اتصال اینترنت با سرعت پایین، بسیار سودمند باشد. توییتر نیز مطمئنا خود از این موضوع آگاه است.

فعلا حرفی در مورد پشتیبانی نسخه‌ی اندروید دو اپلیکیشن Twitter‌ و Periscope از قابلیت پخش زنده‌ی صوتی زده نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که این قابلیت در اختیار کاربران نسخه اندروید نیز قرار گیرد.

به نظر می‌رسد که ویژگی می‌تواند کاربران بیشتری را به این شبکه اجتماعی جذب کند.

 

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  ENGADGET

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر