coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه وب توییتر به دو قابلیت جدید این اپلیکیشن مجهز شد

قرار است نسخه وب توییتر با دو قابلیت جدید که پیش از این در نسخه اپلیکیشن این شبکه اجتماعی وجود داشت، به روز شود.

به گزارش تکراتو، توییتر در حال تست و طراحی جدیدی است و قصد دارد بعضی از قابلیت‌های اپلیکیشن موبایل را به نسخه تحت وب اضافه کند. توییتر اعلام کرده که این طراحی فقط در اختیار گروه کوچکی از کاربران قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: حذف اکانت‌های ایرانی مرتبط با صدا و سیما توسط یوتیوب، فیسبوک و توییتر


بروزرسانی نسخه وب توییتر با قابلیت‌هایی جدید

این بروزرسانی جدید که قرار است در نسخه وب توییتر اعمال شود، فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد. دو تب اکسپلور و بوکمارک‌ براساس این تغییرات جدید به نسخه تحت وب اضافه می‌شوند.

بسیاری از کاربران توییتر برای به خاطر سپردن توییت‌ها، آن‌ها را لایک می‌کنند، اما بوکمارک قابلیتی است که به طور اختصاصی برای انجام این کار طراحی شده است. تب اکسپلور نیز تمام مومنت‌ها، ترند‌ها، جستجوها و به طور کلی خلاصه‌ای از اتفاقات مهم در لحظه را گردآوری می‌کند.


بیشتر بخوانید: توییتر به کاربران پیشنهاد آنفالو کردن بعضی حساب‌ها را می‌دهد


اما در این طراحی جدید، ابزاری برای حفظ دیتا هم ارائه شده که اجازه نمی‌دهد تصاویر به طور خودکار بارگذاری شوند. برای کار گذاشتن توییت‌ها (Embed) تنظیمات، شخصی‌سازی بیشتری ارائه شده و باکس نوشتن توییت هم از نو طراحی شده است.

همچنین توییتر از هفته گذشته مشغول تست طراحی جدیدی برای رشته توییت‌ها و قابلیتی برای نمایش آنلاین بودن افراد هم بود. هر چند که در این طراحی آزمایشی اثری از آن‌ها نیست.

احتمال دارد که توییتر پس از گرفتن بازخوردهای کافی، این تغییرات را برای کلیه کاربرانش از سراسر دنیا منتشر کند.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Engadget

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر