;
coinex

آیا توییتر به پست های ترامپ در این شبکه اجتماعی لایک تقلبی می‌دهد؟

گفته شده که توییتر به پست های ترامپ لایک تقلبی داده است. این موضوع واکنش کاربران در این شبکه اجتماعی را به دنبال داشت.

به گزارش تکراتو، تعداد زیادی از کاربران توییتر از دریافت اعلان هایی خبر داده‌اند که بر اساس آن دوستان آنها پست های ترامپ را لایک کرده‌اند. اما در ادامه مشخص شد که این افراد هرگز چنین کاری انجام نداده‌اند.


بیشتر بخوانید: انتقال خط تولید اپل از چین به آمریکا خواسته ترامپ است


لایک تقلبی برای پست های ترامپ

برخی عقیده دارند که هدف از انجام این کار جلب توجه تعداد بیشتری از کاربران به توییت‌های جنجالی ترامپ درباره مسائل اجتماعی و سیاسی است. اما توییتر خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و علت این امر را ناشی از یک باگ دانست. این باگ علاوه بر حساب کاربری ترامپ، اکانت‌های دیگری را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

این باگ ناشی از قابلیتی است که برای نمایش پست‌های مورد علاقه یک کاربر به دوستان وی بکار می‌رود. توییتر علاوه بر این حتی مطالبی را که کاربر احتمالا به آن علاقه هم ندارد در فید وی نمایش می‌دهد.

بدین ترتیب کاربران در مطالب دیگر هم درگیر شده و میزان تعامل و تبادل نظر بین آنها افزایش خواهد یافت. برخی از کاربران تظاهر به لایک شدن پست های ترامپ را همین موضوع اعلام کرده‌اند.

این مشکل هنوز به صورت کامل حل نشده و تظاهر به علاقه داشتن کاربران به برخی پست‌های جنجالی یا توهین آمیز ممکن است مشکلاتی را برای آنها ایجاد کند. این باگ تنها مربوط به تایم لاین است و در تب لایک‌های پروفایل کاربر دیده نمی‌شود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: independent

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر