;
coinex

با استفاده از ردیاب سامسونگ اشیاء گم شده را به راحتی پیدا کنید

با استفاده از ردیاب سامسونگ که SmartThings نام دارد و جدیدا رونمایی شده است می‌توان اشیا گمشده را به راحتی ردیابی و پیدا کرد.

به گزارش تکراتو، ردیاب سامسونگ به جای بلوتوث مبتنی بر LTE-M است. می‌توان این دستگاه جدید را به لوازم خود از جمله کیف دستی، چمدان، سگ یا گربه متصل کرد و در هر زمانی از موقعیت آنها مطلع شد.

پیدا کردن اشیا گمشده با ردیاب سامسونگ

موقعیت ردیاب سامسونگ را می‌توان از طریق ارتباط با شبکه‌های سلولی موبایل پیدا کرد. همچنین در صورتی که کلید تعبیه شده روی آن را 2 بار فشار داد، موقعیت دستگاه به اپ  SmartThings ارسال می‌شود و گزینه‌ای برای ارسال سیگنال SOS هم در نظر گرفته خواهد شد.

ردیاب سامسونگ

ردیاب جدید سامسونگ در برابر نفوذ آب مقاوم است و با یک بار شارژ می‌تواند تا یک هفته از آن استفاده نمود. ایده کلی ساخت آن مشابه با محصولات دیگر شرکت‌ها است با این تفاوت که نمونه‌های مبتنی بر بلوتوث کوچکتر و ارزان قیمت‌تر هستند و البته محدوده کارکرد تا 60 متر را هم دارند. اما ردیاب سامسونگ بر شبکه‌های ویژه اینترنت اشیا LTE-M مبتنی است و هیچ محدودیتی در فاصله کارکرد ندارد.

ردیاب سامسونگ با پشتیبانی اپراتور مخابراتی AT&T عرضه می‌شود و قیمتی حدود 99 دلار به همراه یک سال خدمات شبکه اپراتور را دارد. پس از آن کاربران باید 5 دلار در ماه یا 50 دلار برای یک سال اشتراک سرویس بپردازند.

ردیاب جدید سامسونگ قرار است در آینده توسط سایر اپراتورهای هم پشتیبانی شود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |