;
coinex

تولید قدرتمندترین تراشه جهان برای ساعت‌های هوشمند توسط کوالکوم

قدرتمندترین تراشه جهان برای استفاده در ساعت‌های هوشمند ساخته شد. شرکت کوالکوم موفق شده این تراشه را با قابلیت‌‌هایی بسیار تولید و عرضه کند.

به گزارش تکراتو، شرکت کوالکوم موفق شده قدرتمندترین تراشه جهان را برای استفاده در ساعت‌های هوشمند تولید کند. این تراشه جدید هم کم مصرف است و هم از قدرت پردازش بالایی نسبت به نمونه‌های قبلی موجود، برخوردار است.

ساخت قدرتمندترین تراشه جهان برای ساعت هوشمند

دو سال و نیم قبل بود که کوالکوم موفق شد تراشه‌ی جدیدی برای استفاده در ساعت‌های هوشمند عرضه کند. از آن زمان به بعد ساعت‌های هوشمند اندرویدی بسیار پیشرفت کردند اما از نظر سخت افزاری دارای مشکلاتی بودند.

این قدرتمندترین تراشه دنیا که توسط کوالکوم ساخته شده، Snapdragon Wear 3100 نام دارد. این تراشه عمر باتری ساعت‌های هوشمند را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود مدت زمان روشن ماندن نمایشگرهای این ساعت‌ها افزایش یابد.

تراشه Snapdragon Wear 3100 همچنین دارای یک پردازنده ثانویه کم مصرف است که زمانی که فرد از آن استفاده نمی‌کند حداقل فعالیت‌های مورد نیاز را انجام می‌دهد. این پردازنده قادر است حسگر ساعت را فعال نگه دارد و مصرف برق آن تا ۲۰ برابر کمتر از پردازنده اصلی Snapdragon Wear 3100 است.

با استفاده از این تراشه شرکت‌های سازنده ساعت‌های هوشمند می‌توانند از باتری‌های کوچک تری استفاده کنند و بنابراین این ساعت‌ها باریک‌تر خواهند شد.

از دیگر ویژگی‌ها و مزایای مهم دیگر که می‌توان به آن اشاره کرد، افزایش سازگاری با جی پی اس است. به نظر می‌رسد که اولین ساعت‌های مجهز به این تراشه تا قبل از پایان سال جاری میلادی عرضه شوند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر