;
coinex

ویژگی‌ها و تغییرات وان پلاس 6T : یک ارتقاء بزرگ [تماشا کنید]

در این مطلب به ویژگی‌ها و تغییرات وان پلاس 6T خواهیم پرداخت و یک ویدئوی جذاب نیز در همین مورد برای شما آماده کرده‌ایم بنابراین در ادامه با تکراتو همراه باشید.

وان پلاس 6 پادشاه سرعت و قدرت در دنیای گوشی‌های هوشمند اندرویدی به شمار می‌رود و حالا به زودی نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی این محصول یعنی وان پلاس 6T رونمایی خواهد شد. وان پلاس 6 را به راحتی می‌توان برای خرید به هرکسی توصیه کرد زیرا یک گوشی هوشمند کامل و بی‌نقص است اما حالا این محصول بهتر از قبل نیز خواهد شد.

پیش از هر چیز باید گفت که وجود وان پلاس 6T توسط یک آژانس روسی اثبات شده و همان گونه که مدرک این مدعا را در ویدئوی انتهای مطلب خواهید دید و کد مرتبط با پرچمدار جدید وان پلاس در این مدرک نیز دیده می‌شود. هرچند که در این مدارک ذکر نشده اما اطمینان داریم که قلب تپنده‌ی این محصول را چیپست اسنپدراگون 845 تشکیل خواهد داد و همانند پرچمدار فعلی وان پلاس 8 گیگابایت حافظه‌ی رم نیز مجموعه‌ی پردازشی این دستگاه را همراهی خواهد کرد.

نسخه‌ی نهایی اندروید 9 پای خالص و سبک که وان پلاس بهبودهای لازم را در آن ایجاد کرده، سیستم عامل وان پلاس 6T خواهد بود و گفته شد که اپراتور تی موبایل این محصول را در آمریکا با قیمت 550 دلار به فروش خواهد رساند؛ این یعنی 20 دلار گران قیمت‌تر از وان پلاس 6 خواهد بود. سوال اینجاست که با 20 دلار بیشتر چه امکانات بیشتری نصیب کاربران خواهد شد؟

با این که وان پلاس 6 یکی از بهترین بریدگی‌های نمایشگر ناچ را در میان گوشی‌های هوشمند دارد و هنگام بازی کردن و یا تماشای محتوای ویدئویی بریدگی ناچ این محصول به صورت هوشمند نمایش داده نمی‌شود؛ اولین تغییر در نمایشگر وان پلاس 6T ایجاد شده و حالا این بریدگی به شکل یک قطره و مشابه اوپو r17 درآمده است. همچنین حاشیه‌ی پایینی نمایشگر این محصول در مقایسه با نسل فعلی کوچکتر خواهد شد؛ تمام این تغییرات یعنی نسبت نمایشگر به بدنه در وان پلاس 6T به 93 درصد افزایش پیدا کرده است. ضمنا یک شایعه نیز اخیرا منتشر شده که بر اساس آن وان پلاس 6T به جای بهره بردن از ناچ قطره‌ای از یک سیستم دوربین متحرک مشابه ویوو نکس بهره خواهد برد. اما با توجه به اینکه تغییرات عمده معمولا در نسخه‌های T وان پلاس رخ نمی‌دهند، احتمالا این شایعه نیز به حقیقت تبدیل نخواهد شد.

تغییر بعدی پرچمدار وان پلاس نیز مجدد در نمایشگر رخ خواهد داد اما این بار به سنسور تشخیص اثر انگشت این محصول مرتبط می‌شود جایی که سنسور اثر انگشت با صفحه نمایش دستگاه تلفیق شده است. با توجه به اینکه کمپانی وان پلاس نیز زیر مجموعه‌ی شرکت مادر BBK الکترونیک که مالک دو شرکت دیگر ویوو و اوپو نیز هست، محسوب می‌شود و تا کنون این دو کمپانی چند گوشی هوشمند با بهره‌گیری از این تکنولوژی را روانه بازار کرده‌اند می‌توان با اطمینان از وجود سنسور اثر انگشت تلفیق شده با نمایشگر در وان پلاس 6T سخن گفت. البته سیستم اسکن صورت نیز همچنان در این محصول حفظ خواهد شد.

شاید تنها نقطه ضعف پرچمدار فعلی وان پلاس در مقایسه با پرچمداران سامسونگ و اپل دوربین این دستگاه باشد؛ به همین دلیل انتظار می‌رود که وان پلاس با تلفیق کردن هوش مصنوعی در دوربین وان پلاس 6T و همچنین سایز باتری این محصول نیز به محدوده‌ی 3500 تا 3700 میلی‌آمپر ارتقاء پیدا خواهد کرد. همچنین گفته شده که یک رنگ جدید طیفی نیز برای وان پلاس 6T معرفی خواهد شد. فراموش نکنید که تمام این تغییرات تنها با 20 دلار افزایش قیمت به مشتریان عرضه می‌گردند.

اکنون از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی جذاب ویژگی‌ها و تغییرات وان پلاس 6T را در ادامه به تماشا بنشینید و به ما بگویید نظر شما درباره پرچمدار جدید وان پلاس چیست؟

.
منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر