;
coinex

گوشی منعطف هواوی جانشینی برای لپ‌تاپ

گوشی منعطف هواوی رقیبی برای لپ‌تاپ ها خواهد بود. غول تکنولوژی چین امیدوار است که گوشی هوشمند قابل انعطافش بتواند لپ تاپ ها را بازنشسته کند.

ریچارد یو (Richard Yu)، مدیر ارشد اجرایی هواوی در مصاحبه ای که اخیرا با یکی از خبرگزاری‌ها داشته، به این نکته اشاره کرده است که گوشی منعطف هواوی جایگزینی برای لپ تاپ‌ها خواهد بود.

معرفی گوشی منعطف هواوی در سال 2019

چند هفته قبل بود که اعلام شد هواوی قصد دارد تا در رقابت با کمپانی سامسونگ، گوشی منعطف خود را روانه بازار کند. سامسونگ چند سالی است که روی ساخت یک گوشی هوشمند منعطف جدید با نام گلکسی F (یا شاید گلکسی X) کار می‌کند، اما این احتمال وجود دارد که هواوی چنین دستگاهی را زودتر از غول کره‌ای به نمایش بگذارد.

تماشا کنید: ملاقات با سامسونگ گلکسی ایکس ؛ پرچم‌داری از آینده

ریچارد یو برای معرفی قابلیت‌های گوشی منعطف هواوی با یک سوال صحبت های خود را آغاز کرد. “چرا شما هنوز از یک کامپیوتر استفاده می‌کنید؟” مدیر اجرایی هواوی در پاسخ به این سوال خودش می‌گوید:

احتمالا به این دلیل که نمایشگر گوشی‌های هوشمند برای شما خیلی کوچک هستند. ما می‌خواهیم آن را تغییر دهیم و این موضوعی است که با یک صفحه نمایش قابل انعطاف امکان‌پذیر خواهد بود.

ریچارد یو می‌گوید که هواوی مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند قابل انعطاف است و مشتریان برای دیدن چنین محصولی لازم نیست که یکسال دیگر نیز صبر کنند. او جزئیات دقیقی از رونمایی و عرضه این محصول جدید اعلام نکرد، اما بر اساس صحبت‌های او می‌توان پیش بینی کرد که گوشی منعطف هواوی از ویژگی‌های نسل پنجم ارتباطات (5G) و هوش مصنوعی برخوردار باشد.

گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شد، حاکی از آن بود که هواوی در اواخر سال 2018 گوشی اندرویدی منعطف خود را به بازار عرضه می‌کند، اما صحبت‌های ریچارد یو نشان می‌دهد که این دستگاه در سال 2019 راه‌اندازی خواهد شد.

DJ Koh، مدیر بخش موبایل سامسونگ اعلام کرده بود که گوشی‌های منعطف رقیبی برای تبلت و یا لپ تاپ های امروزی نخواهند بود، اما به نظر می‌رسد که غول تکنولوژی چین، هواوی، نظر دیگری دارد.

هدف شرکت هواوی برای ساخت گوشی منعطفی که بتواند با لپ تاپ رقابت کند، ممکن است که بسیار بلندپروازانه به نظر برسد، اما گویا جاه طلبی های این شرکت تمامی ندارد. این سازنده چینی در دو کوارتر زمانی مختلف توانست که اپل را به عنوان دومین فروشنده بزرگ گوشی‌های تلفن همراه پشت سر بگذارد.


بیشتر بخوانید: گوشی آیفون قابل انعطاف اپل چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟


در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان درباره این موضوع صحبت کرد، اما یک چیز مشخص است. گوشی‌های هوشمند قابل انعطاف، آینده بازار موبایل جهان هستند و مطمئنا این سبک طراحی با توجه به فاکتورهایی که در خود دارد، پتانسیل لازم برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان زیادی را خواهد داشت.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر