;
coinex

هزینه تعمیر آیفون XS مکس حدود 2 میلیون تومان از قیمت خرید آیفون 7 بیشتر است!

پرچم‌دار 2018 اپل آیفون XS مکس نام دارد. این گوشی 1099 دلاری در حال حاضر گرانترین آیفون تاریخ کوپرتینویی‌ها است و جالب اینجاست که در صورت ایجاد خرابی، هزینه تعمیر آیفون ایکس اس مکس حتی بیشتر از قیمت خرید یک آیفون 7 خواهد بود!هزینه خرید یک آیفون همیشه رقم بالایی بوده است. در واقع در بین گوشی‌های هوشمندی که در بازار موبایل جهان وجود دارد، اپل همواره به عنوان یک برند لاکچری شناخته شده و طبیعتا این موضوع بر قیمت آن نیز تاثیرگذار بوده است.

آیفون XS Max پرچمدار جدید این کمپانی و البته گرانترین آیفون جهان است -مدل‌های کلاسیک و یا دیزاین شده را به حساب نیاورید- این دستگاه که قیمت مدل پایه آن از 1100 دلار آغاز می‌شود، هزینه تعمیر بسیار بالایی دارد. با توجه به آپدیت صفحه هزینه‌های سرویس آیفون که به تازگی توسط اپل انجام شده است، به نکات جالبی برمی‌خوریم.

هزینه تعمیر آیفون XS Max

اگر شما مشترک سرویس +AppleCare نباشید (در اختیار داشتن این سرویس هزینه‌های تعمیرات آیفون را تا حدی کاهش می‌دهد)، به جز نمایشگر آن، دیگر تعمیرات مربوط به آیفون XS مکس 599 دلار برایتان هزینه خواهد داشت.

هزینه تعمیر آیفون XS Max و قیمت آیفون های جدید

با توجه به معرفی آیفون های جدید اپل و کاهش قیمتی که این کمپانی برای مدل‌های قبلی خود در نظر گرفته است با موضوع جالبی روبرو می‌شویم. قیمت تعمیر آیفون ایکس اس مکس برابر است با قیمت خرید آیفون 8 اپل! توجه داشته باشید که آیفون 8 مدل سال گذشته آیفون بوده و یکی از پرچمداران اپل در سال 2017 است.

بیشتر بخوانید: هواوی آیفون های جدید اپل را به سخره گرفت

موضوع حتی زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید قیمت هزینه تعمیر آیفون پرچم‌دار 2018 کوپرتینو 150 دلار از قیمت خرید آیفون 7 هم بیشتر است. این قیمت در ایران با توجه به نرخ دلار امروز (حدود 14 هزار تومان)، رقمی در حدود 2 میلیون تومان خواهد بود.

در صفحه خدمات آیفون آمده است که +AppleCare دو مورد را پوشش می‌دهد. یکی به طور خاص به تعمیرات نمایشگر آن مربوط است و دومی شامل خسارت های احتمالی دیگر است.

در جدول مربوط به هزینه تعمیرات گوشی‌های اپل، هزینه تعمیر صفحه نمایش آیفون XS مکس 329 دلار نوشته شده است. هزینه مربوط به تعمیرات آیفون X (پرچم‌دار 2017) و آیفون Xs نیز رقم یکسانی است. برای دیدن اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک صفحه خدمات اپل در بالا و یا منبع مراجعه کنید.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: apple

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر