;
coinex

جستجو در گوگل با شماره تلفن ؛ ردیابی جستجوهای کاربران

جستجو در گوگل با شماره تلفن ممکن شد. گفته شده که گوگل مشغول ابداع خدمتی است که جستجوی کاربر در اینترنت را با شماره تماس او مرتبط می‌کند.

به گزارش تکراتو، گوگل در حال ساخت یک نمونه سیستمی است که جستجوهای کاربران چینی در گوگل را به شماره تلفن‌های شخصی آنان مرتبط می‌کند. این بخشی از خدمت جدید جستجو است که با ملزومات دولت چین همخوانی دارد.

جستجو در گوگل با شماره تلفن

اپلیکیشن اندروید Dragonfly یک پروژه مخفی است که با شماره تلفن فرد مرتبط می‌شود و به این ترتیب از طریق آن راحت‌تر می‌توان جستجوهای کاربر را ردیابی کرد.

البته این اپلیکیشن علاوه بر اینکه جستجوهای کاربران را ردیابی می‌کند، برخی کلمات جستجو را نیز ردیابی و مورد توجه قرار می‌دهد.

البته کمپانی گوگل خود وجود Dragonfly را تایید نکرده و احتمالا درباره گزارش‌های وجود این پروژه نیز اظهار نظر نمی‌کند. این شرکت قبلا اعلام کرده بود مشغول فعالیت‌های اکتشافی در خدمات جستجو در چین است.

این اخبار به ایجاد موضع گیری‌هایی در داخل و خارج از گوگل منجر شد و حدود ۱۴۰۰ کارمند گوگل با امضای نامه‌ای خواستار اطلاعات بیشتر درباره این پروژه شدند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر