;
coinex

استعفای وزیر صنعت یا تغییر سمت؛ جابجایی پیش از استیضاح

با وجود اینکه خبر استعفای وزیر صنعت توسط برخی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، منتشر شد یک منبع آگاه آن را تکذیب و خبر از تغییر سمت داد.

به گزارش تکراتو، صبح امروز گفته شد که شریعتمداری استعفای خود را تقدیم دولت کرده است که در ادامه این خبر تکذیب شد. اینکه واقعا قرار است وزیر صنعت استعفا بدهد یا نه هنوز مشخص نیست. اما موضوع جالب در این بین انتشار خبر استعفای وزیر صنعت قبل از استیضاح وی است.

براساس امضای 70 نماینده مجلس قرار بود سوم مهرماه وزیر صنعت در مجلس حاضر شود و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: واردات خودرو به ایران ؛ نگاهی به فساد در بالاترین سطوح مدیریتی اقتصاد کشور

آیا استعفای وزیر صنعت واقعیت دارد؟

در ادامه‌ی خبرهای ضد و نقیض استعفای وزیر صنعت ، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام نمود که استعفای شریعتمداری قطعی است و وی استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرده است و به احتمال قوی هم رئیس جمهور آن را خواهد پذیرفت.

البته الیاس حضرتی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیز استعفای شریعتمداری را با هماهنگی رئیس جمهور اعلام کرده بود.


بیشتر بخوانید: آغاز پیش فروش محصولات ایران‌ خودرو از سوم مهرماه ؛ ۵۳ هزار دستگاه


استعفا یا تغییر سمت وزیر صنعت؟

اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد استعفای وزیر صنعت بیان نمود که بحث استعفا نیست، بلکه آقای رئیس جمهور قصد تغییراتی در کابینه را دارد که به گفته وی یکی از این تغییرات هم قرار است در وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام گیرد.

به گفته اکابریان قرار است آقای رئیس جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت در جایی دیگر مسئولیت دیگری اعطا کند. احتمالا دو وزیر دیگر از کابینه هم تغییر خواهند کرد.

اکابریان در پایان گفت که پس از بازگشت رئیس جمهور از نیویورک قرار است برخی از وزرای کابینه تغییر کنند و به زودی تغییرات کابینه مشخص می‌شود و فرد دیگری به عنوان وزیر صنعت به مجلس معرفی خواهد شد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    یه کم زود نیست؟

    پاسخ