;
coinex

ادغام آلونک در شیپور ؛ هم افزایی بزرگ در بازار مسکن

ادغام آلونک در شیپور توسط علیرضا اشکان، موسس آلونک، تایید شد. استارتاپ آلونک یک پلتفرم فعال در حوزه املاک و مستغلات است.

به گزارش تکراتو، ادغام آلونک در شیپور در حال انجام است. به گفته‌ی علیرضا اشکان، موسس آلونک این تصمیم از مدت‌ها پیش گرفته شده است و از بین پلتفرم‌های موجود آنها شیپور را برای ادغام انتخاب کرده‌اند.

ادغام آلونک در شیپور

اشکان ادغام آلونک در شیپور را تایید کرد و اعلام نمود که آنها برای این کار ابعاد مختلف تاثیر این ادغام بر بازار املاک و مستغلات را بررسی کرده و تمام پلتفرم‌های فعال در بخش آنلاین املاک و مستغلات را در نظر داشته‌اند و در نهایت شیپور را به عنوان بهترین گزینه برای انجام این کار انتخاب کرده‌اند.

موسس آلونک در پاسخ به این سول که چرا شیپور برای این ادغام انتخاب شده است اعلام کرد که در حوزه ارائه خدمات آنلاین مسکن دو نوع پتلفرم یعنی تبلیغات طبقه‌بندی شده مانند شیپور و دیوار و طبقه‌بندی شده خاص در حوزه مسکن مانند آی‌هوم وجود دارد. به گفته‌ی وی پلتفورم دوم برای آنها نفعی نداشته و از پلتفرم‌های نوع اول هم، شیپور را انتخاب کرده‌اند زیرا شیپور در این بخش از دیگر پلتفرم‌های این حوزه مانند دیوار جلوتر است.

هدف از ادغام آلونک در شیپور چه بوده است؟

براساس اظهارت اشکان هدف از ادغام آلونک در شیپور این بوده است که ادغام با یک مجموعه مشاور املاک محور رخ دهد و این در حالی بوده که این هدف در صورت ادغام با دیوار محقق نمی‌شده چرا که به باور اشکان چشم‌انداز دیوار در این قسمت بسیار متفاوت‌تر از دیگر بازیگران این حوزه است.

به گفته اشکان الونک در بخش مشاوران املاک قدرت بازار را در اختیار دارد و شیپور نیز در بخش متقاضیان ملک، بنابراین این ادغام می‌تواند یک هم‌افزایی بزرگی در بازار مسکن کشور به وجود بیاورد که دو سر آن سود برای این مجموعه‌ها و بازار باشد.

اشکان در مورد رقم جابه‌جا شده بین دو مجموعه برای ادغام چیزی نگفت اما تاکید کرد که به دلیل اینکه جنس توافقات به ادغام ختم شده است بیشتر سهام بین دو شرکت تبادل شده است.

او همچنین در مورد نهایی شدن این ادغام و تکلیف برند دو شرکت و نیروهای کار آنها اعلام کرد که در سمت مشاورن املاک برند الونک و در سمت متقاضیان ملک برند شیپور باقی خواهند ماند و از آنجا که نیروی کار دو مجموعه با یکدیگر ترکیب شده‌ و ساختار جدیدی به دو مجموعه بخشیده شده، تعدیل نیرو صورت نگرفته است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  peivast

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر