;
coinex

اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای فناوری های نوین توسط پست بانک

مدیرعامل پست بانک به پرداخت تسهیلات به مناطق محروم اشاره کرد و از اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای فناوری های نوین خبر داد.

به گزارش تکراتو، خسرو فرحی در جلسه کارگروه مشترک پست بانک، سازمان فضایی و پژوهشگاه فضایی، گزارشی از توانمندی‌های پست بانک ارائه کرد و ادامه داد که بخش ICT از بخش‌های پر ظرفیت اقتصاد کشور است. وی تاکید کرد که پست بانک در توسعه صندوق‌های خطرپذیر و تأمین مالی طرح‌های ICT فعال است.

ارائه‌ی تسهیلات برای فناوری های نوین

فرحی اضافه کرد که پست بانک به عنوان عضو دائم کارگروه اشتغال دولت، عملکرد خوبی در حوزه توسعه اشتغال به ویژه در مناطق محروم دارد.

مدیرعامل پست بانک به نصب حدود دو هزار ATM در روستاها اشاره کرد و تصریح نمود که پست بانک از نظر شفافیت هم یکی از بانک‌های برتر کشور است.

او تأمین مالی طرح‌های حوزه فناوری اطلاعات را از اولویت‌های این بانک دانست و تاکید کرد که برای رونق بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون حدود دو هزار و 500 میلیارد تومان به حوزه ICT تسهیلات اعطا شده است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر