;
coinex

نسخه وب اینستاگرام هم به قابلیت نوتیفیکیشن مجهز می‌شود

نسخه وب اینستاگرام به نوتیفیکیشن مجهز شد. البته گفته شده که اپلیکیشن اینستاگرام لایت هم پس از محدودیت‌های بسیار به این قابلیت دست یافته است.

به گزارش تکراتو، از این پس  کاربران نسخه وب اینستاگرام می‌توانند اعلان‌های مربوط به دریافت لایک، کامنت، دنبال‌کننده‌های جدید و… را دریافت کنند. اینستاگرام لایت که در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد نیز به این ویژگی مجهز خواهد شد.

اضافه شدن قابلیت اعلان به نسخه وب اینستاگرام

قابلیت اعلان، کاربرد نسخه‌ی مبتنی بر وب و همچنین اینستاگرام لایت) را بسیار نزدیک به اپلیکیشن بومی Instagram  می‌کند، اما محدودیت‌هایی باقی خواهد ماند. به عنان مثال باز هم نمی‌توان پیامی را از طریق دایرکت فرستاد یا ویدیویی را به اشتراک گذاشت. اما همچنان می‌توان تایم‌لاین و استوری‌ها را مشاهده کرد، تصاویر به اشتراک گذاشت و جستجو نمود.

در حال حاضر اینستاگرام لایت تنها در مکزیک قابل استفاده است؛ اما وب‌سایت TechCrunch اعلام کرده که تا پایان سال کشورهای بیش‌تری به این نرم افزار دسترسی خواهند داشت. در حال حاضر دسترسی به اپلیکیشن Instagram Lite از طریق APK Mirror امکان پذیر است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر