;
coinex

زنده به گور برای درمان ؛ دکتری که بیمارانش را زنده دفن می‌کرد

زنده به گور شدن، کابوس برخی آدمهاست، تا جایی که برخی تکنولوژی‌ها برای تماس از قبر ایجاد شده‌اند؛ اما اخیرا گزارش شده که یک دکتر روانشناس بیمارانش را داوطلبانه دفن می‌کرد.


روستایی در نزدیکی شهر کی‌یف اکراین با صحنه‌ای تکان دهنده رو به رو می‌شود. 12 تابوت و 12 قبر در جنگل به حال خود رها شده‌اند. فردی با دیدن این صحنه شوکه می‌شود. پس از تماس با پلیس منطقه و حضور آنها در محل، تحقیقات آغاز می‌شود.

در ابتدا، رسیدن به هر سر نخی غیر ممکن به نظر می‌رسد. 12 تابوت خالی، بدون هیچگونه نشانی در یک جنگل! شاید پلیس با یک قاتل زنجیره‌ای روبروست!


بیشتر بخوانید: روان پریشی مشترک چیست ؛ آیا توهمات روانی به اعضای خانواده منتقل می‌شود؟


با بررسی‌های بیشتر، مشخص می‌شود تعداد زیادی افراد به این محل رفت و آمد داشته‌اند. عجیب تر اینکه، به نظر می‌رسد تابوت‌ها از زیر خاک به بیرون کشیده‌ شده‌اند، هرچند هیچ اثری از بقایای بدن افراد دفن شده یا بوی نامطبوعی که جسد دارد، به چشم نمی‌خورد.دکتر اندرو روانشناس

پلیس گیج و سر درگم، به سراغ بررسی تابوت‌ها می‌رود. خوشبختانه، با توجه تعداد بالای این تابوت‌ها و حک شدن نام شرکت سازنده، می‌تواند به سر نخ دیگری دست پیدا کند. پس از مراجعه به شرکت سازنده تابوت‌ها، مشخص می‌شود، یک دکتر در طول زمان 12 تابوت را به این کمپانی سفارش داده است. او در هنگام خرید مدعی شده، این تابوتها به عنوان ابزاری در پروسه درمان استفاده می‌شود!

پس از مراجعه به مطب این دکتر روانشناس که اتفاقا دارای مراجعین بسیاری هم هست، با خونسردی ادعای خود را تکرار می‌کند! اندرو ژیلوترو پس از باز کردن کشوی میز محل کار خود، یک فیلم را به افسران پلیس می‌دهد که بر روی آن جزییات دفن بیماران ضبط شده است!زنده به گوری

ماجرا زمانی پیچیده‌تر می‌شود که در ابتدای فیلم، مردی با پوشیدن لباس سفید با پای خود به درون تابوت می‌رود! سپس دکتر بر روی تابوت خاک می‌ریزد. اما فرد درون تابوت هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهد. پس از ریختن خاک بر روی تابوت، فیلم قطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: عجیب‌ترین بیماری‌های روانی جهان ؛ وقتی مرزی بین واقعیت و خیال وجود ندارد!

پس از چند لحظه، ادامه فیلم پخش می‌شود، اکنون دکتر خاک را از روی تابوت کنار می‌زند و فرد درون تابوت خوشحال و خندان از درون قبر بر می‌خیزد… با نگاهی دقیق‌تر به فیلم مشخص می‌گردد، بر روی بدنه تابوت لوله‌های بزرگی به چشم می‌خورد که تا روی سطح زمین ادامه دارند.

اندرو توضیح می‌دهد، این روش درمانی است که او چند سال پیش ابداع کرده است. او در طول این مدت، 12 بیمار خود را که دارای مشکلات حاد روانی بوده‌اند، داوطلبانه زنده به گور کرده است! این افراد داوطلب، با خوابیدن میان قبر، احساس زنده بودن می‌کنند و بعد از دو ساعت که از قبر بیرون کشیده می‌شوند، تصمیم‌های تازه‌ای برای زندگی خود می‌گیرند.

احتمالا این دکتر روانشناس، ایده زنده به گور کردن بیماران را از فیلم‌های اره به دست آورده است. در این فیلمهای ژانر وحشت، افراد مختلف با چالش جدی برای زنده نگه داشتن خود رو به رو می‌شوند و از این طریق، نسبت به اهمیت و ارزش زندگی خود اطلاع حاصل می‌کنند.روش درمان افسردگی

یکی از افسران پلیس، برای اطمینان از گفته‌های دکتر روانشناس، داوطلبانه به درون تابوت می‌رود و همکارانش بر روی او خاک می‌ریزند. این افسر پلیس پس از خروج از قبر، شهادت داد که این روش هیچگونه ناراحتی جسمی برای او به همراه نداشته و او به آسانی نفس می‌کشیده است. علاوه بر این، فضای تابوت به اندازه کافی بزرگ بوده است.

دلیل خرید 12 تابوت جداگانه توسط این دکتر روانشناس نیز احتمالا به همین دلیل باز می‌گردد، چراکه برای راحتی تنفس و شبیه سازی فضای تابوت به صورت واقعی، باید اندازه‌های تابوت‌ها با یکدیگر متفاوت باشد. به هر حال، اندرو برای اطمینان از عدم هرگونه مشکلی در این روش درمانی جدید، خود به عنوان اولین فرد داوطلب برای زنده به گور شدن، در این تابوتها قرار گرفته بود.آیا حاضرید در قبر بخوابید

برخی افراد متخصص در مورد روش زنده به گور کردن این دکتر روانشناس شک و تردیدهای جدی دارند، تا جایی که حتی این روش را خطرناک می‌دانند. این افراد چنین استدلال می‌کنند، که هرچند این روش به طور جسمانی خطری به همراه ندارد اما، اگر بیمار مبتلا پس از قرار گرفتن در تابوت دچار حمله ترس شود، ممکن است در اثر ترس و وحشت شدید فوت کند.

بیشتر بخوانید: اختلالات روانی در یک چهارم جمعیت ایران دیده می‌شود

از سوی دیگر اما، بیماران قرار گرفته در تابوت و دفن شده در زیر خاک، از اثر بخشی این روش حکایت می‌کنند. به عنوان مثال، یکی از بیماران چنین می‌گوید:

پس از اینکه از قبر بیرون آمدم، به طور عجیبی تغییر کرده بودم. به گونه‌ای که انگار، به تازگی متولد شده‌ام.

تابوت درمانیپلیس در نهایت با بررسی‌های انجام شده، اندرو را از هرگونه اتهام مبرا دانست. به اعتقاد پلیس اکراین، او هیچ جرمی مرتکب نشده است.

به نظر شما این روش درمانی موثر است؟ آیا شما حاضرید زنده به گور شوید؟ به درمان‌های نوین روانشناسی تا چه حد معتقدید؟ نظر خود را با تکراتو در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mirror

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر