coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

دسترسی به گوگل لنز به صورت یکپارچه در اندروید امکان پذیر خواهد بود

دسترسی به گوگل لنز که پیش از این در گوشی‌های موبایل بسیار محدود بود، اکنون قرار است به صورت یکپارچه در اندروید در دسترس کاربران قرار گیرد.

به گزارش تکراتو، قبلا برای آنکه بتوان از امکانات لنز استفاده کرد دو راه بیشتر وجود نداشت: یکی دسترسی از طریق اپ‌هایی مثل گوگل اسیستنت و گوگل فوتوز و دیگری دسترسی از طریق اپلیکیشن دوربین که البته  هنوز در دیوایس‌های زیادی پشتیبانی نمی‌شود.

دسترسی به گوگل لنز در دستگاه‌های اندرویدی

گوگل اعلام کرده که به زودی دسترسی به گوگل لنز  راحت‌تر می‌شود. گوگل قرار است میان سرویس گوگل لنز و مرکز اشتراک‌گذاری سیستمی اندروید تعامل برقرار کند و این کار را با انتشار به‌روزرسانی بعدی اپلیکیشن انجام خواهد داد.

با فعالسازی گزینه اشتراک‌گذاری، کاربران می‌توانند از تمام بخش‌های سیستم عامل به قابلیت‌های گوگل لنز دسترسی داشته باشند. چه مشغول وبگردی باشند و چه در حال چت در یک پیام‌رسان، با وجود آیکن Share می‌توان به گوگل لنز دسترسی داشت و تصاویر را با آن اسکن کرد.

بنابراین با وجود این قابلیت دیگر احتیاجی به ذخیره تصاویر و باز کردن آنها توسط گوگل فوتوز نیست. این قابلیت در نسخه 1.1 گوگل لنز ارائه شده اما هنوز تمام کاربران از سراسر دنیا قادر به دریافت این نسخه نیستند.

.

منبع: Phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر