;
coinex

اپل قصد پنهان کردن دوربین سلفی آیفون را دارد!

اپل قصد دارد دوربین سلفی آیفون را پنهان کند. کمپانی Largan Precision مشغول توسعه پوشش ویژه‌ای برای مخفی سازی دوربین سلفی موبایل است.

به گزارش تکراتو، تامین لنز دوربین‌های آیفون بر عهده کمپانی Largan Precision قرار دارد و حالا گفته شده که این شرکت قصد توسعه پوشش ویژه‌ای برای مخفی سازی دوربین سلفی موبایل را دارد که به نظر می‌رسد آیفون از آن استفاده خواهد کرد.

مخفی کردن دوربین سلفی آیفون

تحلیلگر موسسه چینی GF Securities، اعلام کرده که این فناوری احتمالا تا سال ۲۰۲۰ توسط یک یا دو شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با توجه به روابط مستحکم شرکت سازنده با کمپانی اپل، بعید نیست که کوپرتینویی ها از آن استفاده کند.

در حال حاضر بریدگی نمایشگر اغلب موبایل‌ها مشکی رنگ است، اما دوربین سلفی و برخی دیگر از سنسورها از برخی زوایا یا شرایط نوری نمایان هستند. با این حال فناوری Largan Precision از طریق پوشش مشکی ویژه آمده تا آنها را به طور کلی از دید کاربران پنهان سازد.

مدیر ارشد طراحی اپل از مدت ها قبل رویای توسعه مدلی با ظاهر شیشه‌ای یکدست را در ذهن می‌پرورانده است.  البته پنهان کردن دوربین سلفی آیفون تنها تغییر احتمالی آیفون‌های بعدی نخواهد بود و پیش از این شایعات دیگری در رابطه با تعبیه سنسورهای TrueDepth در دوربین اصلی آیفون منتشر شده بود که امکان تجارب واقعیت افزوده واقعی‌‌تر را فراهم می کند.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر