;
coinex

با اجاره کد ملی خود برای خرید خودرو کسب درآمد کنید؛ 100 میلیون تومان برای کارت ملی هوشمند!

اجاره کد ملی برای ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو خبر ساز شد. کاربران از این طریق قصد کسب درآمد دارند.

به گزارش تکراتو، یکی از شرایط ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو این بود که کاربران پیش از این، در طرح پیش فروش محصولات سایپا شرکت نکرده باشند. برای این منظور شرکت ایران خودرو لیست کد ملی افرادی که در پیش فروش سایپا شرکت کرده بودند را دریافت کرد.

 

همچنین در طرح فروش سایپا و طرح جدید فروش ایران خودرو نیز اعلام شده که شرط کدملی وجود دارد؛ یعنی هر کد ملی فقط قادر به یک بار ثبت نام خواهد بود.

اکنون که چنین محدودیت‌هایی برای ثبت نام در نظر گرفته شده افراد سودجو قصد سوءاستفاده دارند و به اجاره کد ملی خود می‌پردازند. البته اینکه چگونه شخصی می‌تواند اعتماد کند و با کدملی فرد دیگری اقدام به خرید خودرو نماید، جای تعجب دارد.

بیشتر بخوانید: پیشفروش بزرگ خودروسازان اسفند 1401 از هفته آینده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز می‌شود

اجاره کد ملی برای خرید خودرو

بعد از شنیدن خبر اجاره کد ملی ، رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت که سازمان‌های ذی‌ربط باید با کسانی که کارت ملی خود را برای ثبت‌نام خودرو اجاره می‌دهند و همچنین سایت‌های منتشر کننده این آگهی‌ها، برخورد کند.

وی ادامه داد که متقاضیان نیز باید در مورد این موضوع دقت کنند زیرا ممکن است از نظر حقوقی دچار مشکل شوند. سعید موتمنی در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد اجاره کارت ملی اظهار کرد که سال‌هاست با یک معضل اجتماعی به نام انجام کار اقتصادی با مشخصات و مدارک شناسایی غیر، برای دور زدن قوانین و مقررات روبرو هستند.

وی ادامه داد که ایران خودرو در اقدامی هوشمندانه برای کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها شرط نداشتن خودرو هنگام ثبت‌نام را قرار داد تا خودروها به دست مصرف‌کننده واقعی برسد اما سودجویان به دنبال دور زدن این موضوع هستند.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران ادامه داد که در چند روز اخیر برخی افراد آگهی اجاره کارت ملی خود را در برخی سایت‌های اینترنتی برای ثبت‌نام خودرو منتشر کرده‌اند.

به گفته وی در این حالت شخص متقاضی اجاره کارت ملی با شخص واگذارکننده کارت به دفترخانه اسناد رسمی می‌روند و متقاضی از واگذارکننده وکالت کلی و بلاعزل برای استفاده از کارت ملی می‌گیرد.

موتمنی تاکید کرد که در اجاره کد ملی ، اجاره دهنده باید دقت کند زیرا با ارائه وکالت، این امکان را در اختیار شخص متقاضی قرار می‌دهد که ده‌ها سوء‌استفاده دیگر از این کارت ملی داشته باشد؛ همچون افتتاح حساب، دریافت کارت بازرگانی، فرار مالیاتی و غیره.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران در پایان تاکید کرد که بسیار بعید است که افرادی حاضر باشند با کارت ملی فرد دیگری اقدام به ثبت‌نام خودرو و واریز وجه کنند زیرا در آن صورت حتی در صورت اخذ وکالت، سند خودرو به نام دیگری است و ممکن است مشکلات حقوقی بسیاری ایجاد شود بنابراین هم اجاره‌دهندگان کارت ملی و هم متقاضیان باید متوجه مخاطرات احتمالی این اقدام باشند.

بیشتر بخوانید:

قیمت روز خودرو را در تکراتو دنبال کنید.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1477 نظر)

    سلام کدملی خودم وخانومم رو اجاره میدم واسه ثبت نام خودرو هیچ سندی بنامم نیست09159599531

    پاسخ

    با درود
    کد ملی کارت ملی هوشمند جهت فروش و اجاره. هیچگونه سندی بنام خودم ندارم . چنانچه تمایل داشتید لطفا با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید. با سپاس بیکران
    09385092777

    پاسخ

    با درود
    کد ملی کارت ملی هوشمند جهت فروش . هیچگونه سند خودرو بنام خودم ندارم. چنانچه مایل بودید با شماره تلفن 09039618421
    بنام صابر صدقی تماس حاصل بفرمایید.
    با سپاس فراوان

    پاسخ

    سلام من و پدر و مادرم کارت ملی میفروشیم تا حالا ماشین نداشتیم زیرقیمت میفروشیم بدجوری به این پول نیاز داریم دیگه امیدی نیست لطفا اول کارت مارو بخرین ۰۹۰۱۰۷۹۰۲۶۸
    صفرنهصدویک صفر هفتادونه صفر دویستو شصتو هشت

    پاسخ

    سلام .
    بنده به علت گرفتاری زیاد زندگی ومخارج بالای زندگی وداشتن دو فرزند از پس خرج و مخارج دیگه برنمیام وبه همین دلیل از کسانی که قسط خرید. کد ملی دارن درخواست میکنم بنده قسط فروش فوری دارم بدون هیچ گونه سند و …که به نامم باشد قیمت توافقی دو سه تا کارت ملی مال خودم و خانوادم داریم ممنون .لطفا تماس بگیرین عید 09209301747

    پاسخ

    کارت ملی و سیم کارت و حساب بانکی بنام خودم هیچ چیزی بنامم نبوده و نیست بدهکارم و ممکنه برم زندان اگر بدهی ندم. زندگیم در خطره . لطفا ازم بخرید قیمت توافقی ۰۹۱۳۳۳۲۹۱۴۱

    پاسخ

    کدملی و گواهینامه برای خرید خودرو هرکس خواست در خدمتم هیچگونه سند اعم از خودرو یا زمین یا……بنامم نیست یا نبوده زیر قیمت میدم.فوری.۰۹۳۸۳۴۰۶۶۳۵.
    ۰۹۱۶۳۴۷۰۱۷۹

    پاسخ

    کدملی و گواهینامه برای خرید خودرو هرکس خواست در خدمتم هیچگونه سند اعم از خودرو یا زمین یا……بنامم نیست یا نبوده زیر قیمت.۰۹۱۶۳۴۷۰۱۷۹

    پاسخ

    کدملی و گواهینامه برای خرید خودرو هرکس خواست در خدمتم هیچگونه سند اعم از خودرو یا زمین یا……بنامم نیست یا نبوده زیر قیمت میدم.فوری.۰۹۳۸۳۴۰۶۶۳۵

    پاسخ

    باسلام.کارت ملی.وگواهینامه دارم..ضمنا؛ چون ~= معلول شدید جسمی حرکتی=, هستم.؛ احتمالا قوانینی مانند درصدی معافیت گمرکی و مشخصا؛ “” پرداخت عوارض گمرکی”” معافیت قانونی لحاظ شده..اگه وارد کننده محترمی مایله؛ حاضرم همه جوره در خدمت باشم.هم مشکلی از شما حل بشه.و.هم ؛ بخارمشگل اجره سنگین منزل فعلی. من و زمن بیچاره با زن و بچه؛ این شب عیدی؛ اداره نمیشیم..زنده باشید.
    09379855477

    پاسخ

    کد ملی برای خرید خودرو هیچگونه سند هم بنامم نیست فروش فوری بدلیل نیاز شدید زیر قیمت میدم.۰۹۳۸۳۴۰۶۶۴۵

    پاسخ

    سلام عرض ادب
    کارت ملی به فروش میرسد
    کارت ملی وعظیت سفیده هیچ مشکلی ندارد
    دراسرع وقط به فروش میرسد
    09115195748

    پاسخ

    سلام عرض ادب
    کارت ملی به فروش میرسد نه تاحالا جایی چیزی خریدم ثبت شده نه مشکلی داره
    به فروش میرسد
    09115195748

    پاسخ

    شهاب هستم کارت ملی همچی بنام خودم هست تاحالا هیچ چیزی روش ثبت نشده میفروشم خریدار واقعی تماس بگیره09930737628…

    پاسخ

    شهاب هستم کارت ملی همچی بنام خودم هست تاحالا هیچ چیزی روش ثبت نشده میفروشم خریدار واقعی تماس بگیره09930737628

    پاسخ

    کدملی سیم کارت و کارت بانکی همه به نام خ ودم
    09303853050

    پاسخ

    کدملی سیم کارت و کارت بانکی همه به نام خ ودم
    09303853050

    پاسخ

    کدملی سیم کارت و کارت بانکی همه به نام خودم هرکس خواست تماس بگیره یا پیامک بده که نیاز به کارت ملی داره جواب میدم
    09303853050

    پاسخ

    سلام کارت ملی هرکس خواست سه تا دارم می فروشم ن ماشین بنام خورده ن زمین دارم آماده تماس بگیرید 09137889114
    صفر نوصدو سی نزده هفت صدو هشتادوهشت نو دو یک چهارده

    پاسخ