;
coinex

پلیس با دلالان و سایت‌هایی که باعث افزایش قیمت دلار می‌شوند برخورد می‌کند

پلیس اعلام کرده که موفق شده دلالان و حدود 15 سایتی که با خبرهای دروغین باعث افزایش قیمت دلار می‌شوند را شناسایی و با آنها برخورد کند.

به گزارش تکراتو، فرمانده انتظامی اعلام نمود که ۱۵ سایتی که شبانه و بدون هیچ ضابطه‌ای قیمت‌های دروغین ارز را اعلام می‌کردند، شناسایی شده‌اند. به گفته وی پلیس قرار است با همکاری دستگاه قضایی با آنها برخورد کند.


بیشتر بخوانید: قیمت واقعی دلار در ایران چقدر است ؛ دیدگاه متناقض کارشناسان درباره قیمت ارز در روزهای آینده


افزایش قیمت دلار توسط دلالان و سایت‌های خرید و فروش

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه چهارمین مرحله طرح دستگیری سارقان و قاچاقچیان کالا و ارز اعلام نمود که ۱۵ سایتی که شبانه و بدون هیچ ضابطه‌ای، قیمت‌های دروغین ارز را اعلام می‌کردند شناسایی شده‌اند.


بیشتر بخوانید: بررسی قیمت خودروهای داخلی بعد از ریزش نرخ دلار


فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد که با هماهنگی دستگاه قضایی کار برخورد پلیس با این ۱۵ سایت آغاز شده، برخی احضار شده‌اند و تعدادی نیز در حال احضار هستند.

وی در خصوص دلالان بازار سکه و ارز نیز اعلام کرد که تمامی کسانی که در بازار دلالی کرده و معاملات کاغذی می‌کنند نیز تحت نظارت پلیس هستند و با همکاری دستگاه قضایی و بانک مرکزی با آنها برخورد خواهد شد.


بیشتر بخوانید: کاهش شدید قیمت دلار در بازار؛ هجوم مردم برای فروش ارز آغاز شد


سردار رحیمی در پایان اعلام کرد که رفتار این دلالان و همچنین عملکرد این ۱۵ سایت باعث شده بود که حباب دروغین در خصوص قیمت سکه، ارز و طلا تشکیل شود که با هماهنگی‌های انجام شده، پلیس با جدیت با آنها برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر