;
coinex

امکان پخش ویدیوی تصویر در تصویر در واتساپ فراهم شد

ویژگی جدید پخش ویدیوی تصویر در تصویر در واتساپ ارائه شد. این قابلیت قرار است در اختیار تمام کاربران این پیام رسان قرار گیرد.

به گزارش تکراتو، برای استفاده از امکان پخش ویدیوی تصویر در تصویر واتساپ باید آخرین نسخه بتای واتساپ (با شماره 2.18.301) را دریافت کرد. بهتر است قبل از نصب این نسخه جدید از واتساپ خود بکاپ بگیرید.

پخش ویدیوی تصویر در تصویر در واتساپ

آخرین نسخه بتای واتس اپ با دیگر پلتفرم‌ها از جمله فیسبوک، یوتوب و اینستاگرام نیز سازگار است. این قابلیت همچنین با پلتفرم اشتراک گذاری ویدیوی Streamable  نیز کار می‌کند.

با استفاده از این ویژگی می‌توان ویدیوهای موجود در وب را بدون آنکه نیازی به ترک کردن محیط چت واتساپ باشد در همان پنجره مشاهده نمود. اما اگر در محیط واتس اپ روی لینک ویدیویی در توییتر کلیک شود صفحه توییتر آن ویدیو باز شده و ویدیوی تصویر در تصویر واتس اپ نشان داده نمی‌شود.

می‌توان ویدیو کلیپ‌های دریافتی یا ارسالی خود را به طرفین صفحه درگ نموده یا ریسایز کرد تا همزمان امکان مشاهده چت دوستان در پس زمینه نیز وجود داشته باشد که البته با ترک فضای چت، پخش این ویدیوها نیز متوقف می‌شود.

اما کاربران iOS می‌توانند همزمان با پخش ویدیو در یکی از پنجره‌های چت خود با منوهای واتس اپ کار کنند که این امکان برای کاربران اندروید وجود ندارد ولی فیسبوک در فکر ارائه راه حلی برای این مشکل است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر