;
coinex

افزایش دسترسی زاکربرگ به حریم خصوصی کاربران اینستاگرام با یک قابلیت جدید

زاکربرگ با ارائه‌ی یک قابلیت جدید حریم خصوصی کاربران اینستاگرام را به خطر انداخته است. موقعیت دقیق کاربران این شبکه با فیسبوک به اشتراک گذاشته می‌شود.

به گزارش تکراتو، به نظر می‌رسد که مدیران اینستاگرام نقشی در مدیریت این شبکه اجتماعی نداشته باشند. بدون شک دلیل ترک مدیریت این شبکه اجتماعی توسط بنیان‌گذاران اصلی نیز همین موضوع بوده است. زیرا زاکربرگ در واقع سعی در عملی کردن تصمیمات خود برای این شبکه را دارد.

تهدید حریم خصوصی کاربران اینستاگرام

اینستاگرام در حال آزمایش یک قابلیت جدید است که براساس آن موقعیت مکانی دقیق کاربران با شبکه اجتماعی فیسبوک به اشتراک گذاشته می‌شود. نکته قابل توجه اینکه وقتی حتی این اپ باز هم نباشد این اتفاق رخ خواهد داد.

این ویژگی به صورت آزمایشی در تنظیمات اینستاگرام قرار گرفته و کاربر می‌تواند آن را فعال یا غیر فعال نماید. زاکربرگ ادعا کرده که این ویژگی جدید باعث می‌شود شناخت بهتری درباره‌ی محیط پیرامون کاربران به دست آورد به همین دلیل این ویژگی زمانی که از آن استفاده نمی‌شود هم قادر خواهد بود موقعیت کاربران را مشخص کند.

به نظر می‌رسد که در ادامه نفوذ‌های فیسبوک بر این شبکه اجتماعی بیشتر شود زیرا آدام موسری به زاکربرگ در این مورد کمک می‌کند.

.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر