;
coinex

مدیرعامل سکه ثامن دستگیر شد

فرهاد زاهدی فر، مدیرعامل سکه ثامن دستگیر شد. وی از طریق سایت ثامن در چند استان صدها میلیارد تومان کلاهبرداری و متواری شده بود.

به گزارش تکراتو، مدیرعامل متواری شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به سکه ثامن دستگیر شد. نیروی انتظامی در مورد دستگیری مدیرعامل سکه ثامن  اطلاعیه ای صادر کرده است.


بیشتر بخوانید: آیا مالباختگان سکه ثامن به پول خود می‌رسند ؛ بانک مرکزی هیچ مسئولیتی ندارد!


دستگیری مدیرعامل سکه ثامن

نیروی انتظامی که پیش از این بسیار در تلاش بود تا مدیرعامل سکه ثامن را دستگیر کند، بالاخره موفق شد. پلیس در این مورد اطلاعیه‌ای صادر کرده است:

فرهاد زاهدی فر، مدیرعامل سکه ثامن که از هزاران نفر از طریق سایت سکه ثامن، صدها میلیارد تومان در چند استان کلاهبرداری و از کشور متواری شده بود با اقدامات فنی، عملیاتی و اطلاعاتی پلیس فتا در یکی از کشورها شناسایی و با همکاری پلیس بین الملل ناجا و قوه قضائیه بازداشت و شب گذشته ازطریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به کشور بازگردانده شد.


بیشتر بخوانید: کلاهبرداری سایت سکه ثامن ؛ چگونه طی دو سال ۱۵ هزار میلیارد کاسب شویم؟


جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا افزود که این متهم به دو کشور عازم و متواری شده بود، استرداد وی از کشور‌های مذکور بیانگر اوج تسلط و اشرافیت پلیس در تعقیب نامبرده است. پلیس با کنترل و رصد فضای سایبری و با اقدامات اطلاعاتی توانست این متهم فراری را به کشور بازگرداند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: asriran

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر