;
coinex

استفاده از پلیس در فروشگاه های اپل به منظور جلوگیری از سرقت

از این پس برای امنیت بیشتر و جلوگیری از سرقت، پلیس در فروشگاه های اپل مشغول به فعالیت خواهد شد. افزایش سرقت باعث شد که اپل چنین تصمیمی بگیرد.

به گزارش تکراتو، تصمیم بکارگیری پلیس در فروشگاه های اپل بعد از آن گرفته شد که چند سارق به فروشگاه‌های این کمپانی حمله کرده و تعداد قابل توجهی از آیفون‌های جدید این شرکت را ربودند. البته حدود ۱۷ مظنون دزدی‌های اخیر این فروشگاه‌ها قبلا بازداشت شده‌اند.

استفاده از پلیس در فروشگاه های اپل

تاکنون بیش از ۱ میلیون دلار از محصولات اپل فقط در ایالت کالیفرنیا به سرقت رفته است. به همین دلیل اپل برای جلوگیری از خسارت‌های بیشتر تصمیم گرفته از نیروی پلیس در فروشگاه‌های خود استفاده کند. به گفته اپل قدرت نیرو‌های پلیس نسبت به نگهبان‌های فروشگاه بیشتر است و آن‌ها می‌توانند بیرون از فروشگاه‌ها هم از نظر قانونی با سارقان برخورد کنند.

بیشتر این نیرو‌های پلیس در فروشگاه‌های Bay Area مستقر شده‌اند و در روز‌های تعطیل و شلوغ مشغول به کار هستند. حضور این افراد تاکنون موثر بوده زیرا از زمان شروع استفاده از پلیس در فروشگاه های اپل سرقتی گزارش نشده است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر