;
coinex

اگر آبونمان تلفن ثابت بازنگردد تعرفه‌ها افزایش می‌یابد!

مدیرعامل شرکت مخابرات که قبلا حذف آبونمان تلفن ثابت را دلیلی برای آسیب رساندن به این صنعت اعلام کرده بود، اکنون در تلاش برای بازگرداندن آن است.

به گزارش تکراتو، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مورد مشکلات حذف آبونمان تلفن ثابت با بیان اینکه متضرر اصلی حذف آبونمان تلفن ثابت، علاوه بر مخابرات، خود مردم هستند، از تلاش برای برگرداندن این آبونمان خبر داد و تاکید کرد در غیر این صورت ممکن است تعرفه‌ها افزایش پیدا کند.


بیشتر بخوانید: تصمیم غیرکارشناسانه‌ی حذف آبونمان تلفن ثابت باعث آسیب به صنعت مخابرات می‌شود


افزایش تعرفه‌ها با حذف آبونمان تلفن ثابت

سیدمجید صدری اظهار کرد که مخابرات هزینه‌ نگه‌داری از تلفن ثابت را می‌پردازد که بخشی از این هزینه از طریق آبونمان جبران می‌شود و حذف این آبونمان باعث خسارت ۷۰۰ تا هزار میلیاردی خواهد شد. وی ادامه داد که انها قصد افزایش تعرفه واگذاری تلفن ثابت را ندارند و این هزینه همان ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود اما اگر آبونمان تلفن ثابت بازنگردد، تعرفه‌ها افزایش می‌یابد.

وی در ادامه تاکید کرد که لغو آبونمان و مصوبات رگولاتوری توسط دیوان عالی کشور تقریبا بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیارد از درآمد سالانه مخابرات را کم می‌کند و این موضوع به شرکت مخابرات آسیب جدی‌ وارد می‌کند.

وی بیان نمود که از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پیگیری‌های انجام شده، این اعتراض را به دیوان عالی منتقل کرده‌اند و امیدوارند مثمرثمر قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به اینکه آیا افزایش تعرفه نارضایتی مردم را در پی ندارد، گفت که در تلاش هستند تا با افزایش کیفیت کاری کنند که نارضایتی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد که باید درآمدها افزایش یابد و تنها راه هم این است که بر روی دیتا و سرویس‌های ارزش افزوده سرمایه‌گذاری کرد. همچنین وی گفت که درآمد آنها از تلفن ثابت است و برای افزایش درآمد باید یک برنامه‌ریزی مناسب روی دیتا انجام شود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر